28.08.2020 / 10:32
StoryEditor

Znamy wyniki ogólnopolskiego rankingu najlepszych spółdzielni mleczarskich

Światowy Dzień Mleka z Mlekovitą - 32
Grupa Mlekovita, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny zajęła 1. miejsce w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich. Triumf w zestawieniu za rok 2020 potwierdza, że Mlekovita konsekwentnie i skutecznie rozwija się na rynku.

Ogólnopolski Ranking Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich ma na celu wskazanie czołowych przedstawicieli polskiej spółdzielczości oraz propagowanie wzorców spółdzielczych. W opr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 15:30
StoryEditor
Reklama Lidla w telewizji, a może smsy od Biedronki? Zobacz, jakie formy reklamy preferują Polacy [BADANIE]

ARC Rynek i Opinia zapytało polskich konsumentów o preferowane formy reklamy. Z badania dowiadujemy się, czy Polacy wolą oglądać spoty w telewizji, dostawać gazetkę do skrzynki na listy, czy może mieć styczność z reklamami umieszczanymi bezpośrednio w sklepach.

Jak tłumaczą autorzy badania, niewątpliwie fenomenem w tym zestawieniu okazał się direct mail, czyli materiały drukowane, co do zasady wrzucane do skrzynek na listy. Badan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka chce więcej ugrać w kategorii słodyczy. Sieć zaczęła intensywnie promować nową markę Meltié. Co dalej z brandem Magnetic?
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Marki własne sieci handlowych nie mają jeszcze w słodyczach tak silnej pozycji jak w innych kategoriach, a już z całą pewnością nie zapisały się w świadomości Polaków. Biedronka postanowiła to zmienić.

W ostatnim czasie Biedronka zaczęła intensywnie promować swój najmłodszy słodki brand, Meltié, którego reklamy pojawiły się w telewizji. Dyskonter oddał też produktom pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:37