16.06.2016 / 10:55
StoryEditor

Właściciel Biedronki zainwestuje we własną mleczarnię 40 mln euro

()
Grupa Jeronimo Martins, do której należy w Polsce sieć dyskontów Biedronka zainwestuje 40 mln euro we własną mleczarnię. Jak deklarują przedstawiciele grupy nowy zakład w pełni zaspokoi potrzeby firmy na rynku portugalskim, a jednocześnie da firmie „bezpośredni dostęp do źródeł zaopatrzenia” do szerokiej gamy produktów spożywczych.

Nowy zakład o pozwoli spółce Jerónimo Martins Agroalimentar potroić bieżącą produkcję, osiągając 90 mln litrów rocznie. Mleczarnia ma ruszyć w pierwszej połowie 2017 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2024 / 11:45
StoryEditor
Rossmann oskarżony o hipokryzję i podwójne standardy. To efekt rezygnacji sieci z zakupu aut elektrycznych
Rossmann nie będzie kupował Tesli od Elona Muska (fot. Shutterstock)

Tydzień temu sieć Rossmann ogłosiła rezygnację z zakupów pojazdów Tesli do swojej floty, powołując się na polityczne poglądy Elona Muska, w tym jego wsparcie dla Donalda Trumpa. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką Niemieckiego Stowarzyszenia E-Mobilności (BEM) – donosi serwis lebensmittelpraxis.de.

Christian Heep, prezes BEM, zarzucił Rossmannowi hipokryzję i podwójne standardy. W rozmowie z Lebensmittel Praxis podkreślił, że na 800 pojazdów we flocie firmy jedynie 71 to p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 18:27
StoryEditor
Ministerstwo Zdrowia zainterweniuje w sprawie sprzedaży alkoholu w saszetkach?
Ministerstwo Zdrowia zainterweniuje w sprawie sprzedaży alkoholu w saszetkach? (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Czy Ministerstwo Zdrowia zamierza podjąć działania mające na celu uszczelnienie przepisów dotyczących oznaczania produktów alkoholowych oraz ich sprzedaży w internecie? Czy wprowadzone zostaną regulacje, które zobowiążą nabywców do osobistego odbioru alkoholu zakupionego przez internet, co mogłoby ograniczyć dostępność tych produktów dla młodzieży? Takie pytania zadaje w interpelacji skierowanej do ministra zdrowia poseł PiS, Jan Warzecha.

Obowiązujące w Polsce przepisy wymagają, aby producenci napojów alkoholowych wyraźnie oznaczali swoje produkty, co ma na celu ułatwienie potencjalnym nabywcom identyfikacji alko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 17:43