28.03.2018 / 15:41
StoryEditor

Wielkanocne szaleństwo zakupowe? Niecałe 8 zł za jajka w Biedronce

()
Sieć sklepów Biedronka kolejny raz zaskakuje. Klient będzie musiał zapłacić tylko 7,95 zł za 30 jajek - pisze bezprawnik.pl.

Atrakcyjna cena jajek na pewno zgromadzi rzeszę klientów. Jedynym warunkiem sieci jest okazanie przy kasie karty "Moja Biedronka". Niedawno byliśmy świadkami wzrostu cen wielu p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 17:25
StoryEditor
Dynamiczny wzrost na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Parki handlowe i centra przyciągają inwestorów
Dynamiczny wzrost na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Parki handlowe i centra przyciągają inwestorów (fot. Shutterstock)

Jak informuje firma Avison Young, transakcje w nieruchomości handlowe osiągnęły 614 mln euro w okresie pierwszych trzech kwartałów 2024 roku. Parki handlowe i obiekty typu convenience odpowiadały za ponad połowę liczby transakcji, a centra handlowe wiodły prym pod względem wolumenu z udziałem 67 proc.

„Parki handlowe i obiekty typu convenience pozostają niezmiennie popularnymi aktywami” – zaznacza Agnieszka Bykowska, Research Analyst w Avison Young.

Dominacja centrów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 12:46
StoryEditor
Sklepów ogólnospożywczych wciąż ubywa. W ciągu trzech kwartałów z rynku zniknęło ponad 400 placówek tego typu [DANE]
Z danych Dun & Bradstreet wynika, że na przestrzeni dziewięciu miesięcy tego roku z polskiego rynku zniknęły 440 sklepy ogólnospożywcze i z przewagą żywności (fot. Shutterstock)

Po trzech kwartałach roku na polskim rynku działało 90 615 sklepów ogólnospożywczych i z przewagą żywności – wynika z najnowszych danych Dun & Bradstreet. Oznacza to, że na przestrzeni dziewięciu miesięcy z rynku zniknęły 440 placówki tego typu (na koniec 2023 r. działało ich 91 055). Jak radziły sobie sklepy innego rodzaju?

Z wyliczeń Dun & Bradstreet wynika, że od początku stycznia do końca września z polskiego rynku zniknęło ponad 1,4 tys. sklepów wszystkich rodzajów. Na koniec roku 2023...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 13:26