09.10.2017 / 21:42
StoryEditor

Tesco i dunnhumby chcą wspólnie napędzać sprzedaż polskich dostawców

Stephen Russell, dyrektor zarządzający Dunnhumby w Europie Środkowej (Dunnhumby)
Dunnhumby, firma z branży consumer data science poinformowała dziś o zawarciu nowego porozumienia z Tesco. Dostawcy będą mogli korzystać z innowacyjnej usługi, którą firma wprowadza pod nazwą Connect Media from dunnhumby. Jest to pierwsza na rynku oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży (retail media). Bazując na najnowszej wiedzy w zakresie analizy danych, Connect Media będzie wspierać dostawców Tesco w budowaniu doświadczenia konsumenckiego, wzmacniając jednocześnie sprzedaż i lojalność. Będą to pierwsze w pełni mierzalne media oparte na insightach konsumenckich dostępne w sklepach Tesco w Polsce.

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from dunnhumby będzie odpowiedzialne za usługi planowania i realizacji komunikacji POS, hostess, degustacji oraz mediów online dla dostawców ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 13:03
StoryEditor
Wybory żywieniowe Polaków: cena najważniejsza! A co ze świadomością wpływu produkcji żywności na środowisko? [BADANIE]

Polscy konsumenci w ciągu ostatnich kilku lat istotnie zmienili swoje nawyki zakupowe. Według badania Ibris dla producenta margaryn Flora Food Group skład produktów spożywczych był w 2021 r. najważniejszym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych. Obecnie dla blisko dwóch trzecich ankietowanych kluczowa jest cena, na którą trzy lata wcześniej wskazywała tylko połowa respondentów.

Producent margaryn Flora Food Group zlecił pracowni Ibris przeprowadzenie kolejne edycji badania "Polacy wobec zmiany klimatu, badanie świadomości". Wyniki ankiety wskazują, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 09:27
StoryEditor
Answear.com zwiększył sprzedaż o prawie jedną piątą. Firma otworzyła sklepy stacjonarne w Warszawie
Answer.com (fot. Answer.com)

Internetowy sklep z odzieżą i produktami do domu miał 1,52 mld zł przychodu ze sprzedaży online, co oznacza wzrost o 19,8 proc. W samym czwartym kwartale firma zanotowała wzrost na poziomie 23,6 proc.

– Za nami udana końcówka roku, a IV kwartał – jak zwykle intensywny w naszej branży – przyniósł dobre wyniki sprzedażowe. Cieszymy się, że już kolejny kwartał z rzędu notujemy a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 06:02