04.01.2017 / 09:48
StoryEditor

Sieci rezygnują z jaj „trójek”. Poważne kłopoty hodowców kur

W Polsce 92 proc. jaj pochodzi od kur z klatek, w Niemczech - 13 proc. (fot. pixabay)
Sieci sklepów i hoteli rezygnują z jaj pochodzących z chowu klatkowego. Efektem może być zapaść w branży hodowli kur, bo ponad 90 proc. produkowanych w Polsce jaj to „trójki” – pisze „Gazeta Wyborcza”.

O rezygnacji ze sprzedaży w Polsce jajek pochodzących z chowu klatkowego poinformowały już Aldi i Lidl (do 2025 r.). Za granicą podobne decyzje podjęły Tesco i Carrefour i niewy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:12
StoryEditor
Dawtona robi totalny remont swojej marki. Dlaczego firma zdecydowała się na tak głębokie zmiany?

Działająca od ponad 33 lat firma Dawtona, przechodzi proces rebrandingu marki, który redefiniuje jej wizerunek i wzmacnia pozycję w sektorze FMCG. W ramach podjętych działań firma zmieniła logo i design opakowań oraz wprowadza na rynek nowe produkty, odpowiadając tym samym na trendy i potrzeby konsumentów. Rebranding obejmuje pełne portfolio marki, która łączy 11 kluczowych kategorii – od produktów pomidorowych, poprzez warzywa konserwowe aż po sosy gotowe.

Nowe logo Dawtona, przedstawiające postać kobiety, podkreśla rodzinny charakter marki oraz jej głębokie zakorzenienie w polskiej tradycji. Z kolei pozycjonowanie Dawtony w rama...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:36
StoryEditor
Carrefour rozszerza w Polsce ofertę marki własnej w segmencie premium i nie tylko. Ta inwestycja pokazuje dużą zmianę w zachowaniach konsumentów
Carrefour Polska wprowadza nową gamę mięs segmentu premium pod marką własną, fot. Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło dziewięć rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.

Jak wskazuje Carrefour „Polacy coraz częściej przekonują się do zakupu dań gotowych i wstępnie przygotowanych, bo pozwalają one zaoszczędzić im czas na sporządzaniu posiłków w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:10