15.01.2018 / 16:46
StoryEditor

Premier Morawiecki z wizytą gospodarską w Mlekovicie [FOTOGALERIA]

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Premier Morawiecki z wizytą gospodarską w Mlekovicie [FOTOGALERIA] ()
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Premier Morawiecki z wizytą gospodarską w Mlekovicie [FOTOGALERIA] ()
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Premier Morawiecki z wizytą gospodarską w Mlekovicie [FOTOGALERIA] ()
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
W piątek 12 stycznia premier Mateusz Morawiecki i minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel odwiedzili Spółdzielnię Mleczarską Mlekovita. To pierwsza wizyta gospodarska nowego premiera w Wysokiem Mazowieckiem.

W trakcie konferencji prasowej w należącej do Grupy Mlekovita fabryce proszków mlecznych, premier Morawiecki zwrócił uwagę, że sieci handlowe organizują tygodnie tematyczne, w r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 15:20
StoryEditor
Biedronka tnie koszty i weryfikuje plany inwestycyjne. Kierunek ekspansji to głównie mniejsze miasta
Biedronka 2.0 w Łodzi

Udało się ograniczyć koszty energii, ale głównym wyzwaniem są koszty pracy. Skorygowaliśmy nasze bieżące plany inwestycyjne, jednak nie rezygnujemy z realizacji wyznaczonych celów ekspansji – mówi Ana Luisa Virginia, szefowa finansów Jeronimo Martins.

– Udało nam się nieco zmniejszyć koszty energii elektrycznej dzięki oszczędniejszemu zużyciu, jednak skala tych oszczędności jest nieporównywalnie mniejsza od dodatkowych kosztó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 13:47
StoryEditor
InPost podpisał umowę z Polenergią. Paczkomaty i samochody spółki zasili zielona energia
Paczkomat (fot. Inpost)

Grupa InPost porozumiała się z Polenergią w sprawie dostaw energii nie tylko ponownie do blisko 24 tys. automatów paczkowych firmy w Polsce, ale także 1,3 tys. aut elektrycznych oraz także oddziałów i sortowni. Wyprodukuje ją Farma Wiatrowa Dębsk.

Umowa PPA (ang. Power Purchase Agreement), jak podkreśla sam InPost, jest bardzo ważnym krokiem w dążeniu do korzystania w 100 proc. z zeroemisyjnej energii elektrycznej. Zako...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 02:10