05.07.2023 / 10:39
StoryEditor

Polska żywność hitem sprzedaży na chińskiej platformie JD.com. Jaki polski produkt pokochali Chińczycy?

Klientka przyglądająca się półce z alkoholami (fot. Shutterstock)
Grupa Mlekpol systematycznie pracuje nad rozwojem sprzedaży na rynku chińskim i odnosi na tym polu pewne sukcesy. Mleko Łaciate (o zawartości tłuszczu 3,2 proc.) zostało uznane hitem sprzedażowym podczas czerwcowej promocji na chińskiej platformie zakupowej JD.com. Produkt zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.

W ciągu zaledwie jednego dnia (18 czerwca 2023 r.), na platformie JD.com sprzedano ponad 120 000 litrów mleka Łaciatego 3,2%. Firma uważa, że jest to „wyraźny dowód na z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Grupa Muszkieterów podsumowuje 2024 rok. Jak w tym czasie rozwinęły się sklepy Intermarché?
Nowy koncept Intermarche, Power 2.0 (fot.materiały prasowe)

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci Intermarche i Bricomarche konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. 2024 rok firma poświęciła na kontynuację wdrażania konceptu Power 2.0 w sieci sklepów Intermarché. W ilu sklepach udało się wprowadzić nowy model oraz na czym on polega?

Grupa chwali się, że koncept Power 2.0 w pełni udało się wdrożyć w 41 sklepach. W ubiegłym roku przeprowadzono 12 kompleksowych remodelingów, a kilkanaście sklepów wzbogacono o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 13:43
StoryEditor
Koniec The Body Shop! Znana sieć drogeryjna zamyka wszystkie sklepy w Polsce i znika z rynku!
Polskie sklepy sieci The Body Shop wkrótce zostaną zamknięte (fot. Shutterstock)

Na profilach społecznościowych i stronie sieci The Body Shop pojawiła się informacja, że sieć kończy działalność na polskim rynku 22 lutego 2025 r. Wcześniej, bo w niedzielę 26 stycznia przestanie działać sklep internetowy.

Chodzi o sieć The Body Shop, której początki sięgają w 1976 roku. Wtedy to w brytyjskim Brighton, z inicjatywy Anity Roddick, powstał zalążek późniejszej, znanej na całym marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:11