Sery od Mlekpolu zamienią zwykłe posiłki w prawdziwą ucztę! W ramach trwającej kampanii „Natura dobrego sera” odkrywamy „Alfabet dobrego smaku”, w którym każda litera odnosi się do danego produktu tudzież przepisu na nietuzinkową kanapkę. W jesiennej odsłonie kampanii poznajemy natomiast kolejne receptury, w których pierwsze skrzypce niezmiennie grają sery marki Mlekpol – tym razem jednak w tytułowej wersji „na ciepło” – zapieczone w tosterze, w piekarniku czy podsmażone na grillu bądź patelni.
– Autorką przepisów jest Maryna Chomacka, influencerka kulinarna, która przygotowała dla nas swoje propozycje – tym razem nie tylko kanapek, ale także innych potraw. Chcemy w ten sposób inspirować konsumentów i pokazać, jak zdrowo, pysznie i kreatywnie można gotować z wykorzystaniem doskonałych serów od Mlekpolu, które każdy z nas ma w swojej lodówce – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Przepisy oznaczone różnymi literami alfabetu można znaleźć na stronie https://naturadobregosera.pl/. W ramach kampanii zaplanowane są także intensywne działania digitalowe oraz social mediowe – na Instagramie i TikToku. Nie zabraknie również współpracy z popularnymi influencerami i promocji na cenionych blogach kulinarnych.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ma w swojej ofercie najlepsze sery typu holenderskiego, szwajcarskiego czy szwajcarsko-holenderskiego. To produkty w 100% polskie, tworzone z mleka pochodzącego z najczystszych regionów kraju. Tradycyjna receptura, czysty skład i niski poziom przetworzenia sprawiają, że sery te są cennym składnikiem zrównoważonej diety. Z uwagi na te właściwości aż cztery produkty Mlekpolu: Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur i Salami zostały wyróżnione certyfikatem „Jakość Tradycja”, przyznawanym wyrobom najwyższej, wyróżniającej się jakości.