06.02.2023 / 15:05
StoryEditor

Mlekpol współpracuje z firmą Tetra Pak. Na opakowaniach pojawią się nowe nakrętki

Korki opakowań mleka czy śmietanek Łaciatych opracowane zostały przez firmę Tetra Pak w celu zachowania zgodności z wytycznymi dyrektywy SUP (fot. mat. pras.)
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadza nowe nakrętki, na stałe połączone z kartonowymi opakowaniami wybranych produktów. Dzięki temu korki podlegać będą recyklingowi wraz z opakowaniem. Mleczarnia przygotowuje się na wprowadzenie dyrektywy Single-Use Plastics.

Dlaczego Mlekpol zdecydował się na zmiany w opakowaniach produktów? Celem mleczarni jest przede wszystkim dążenie do zmniejszenia ilości plastikowych śmieci, a tym samym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 14:07
StoryEditor
Kentucky już tylko w nazwie? KFC przeprowadza się do Teksasu
KFC przeprowadza się do Teksasu (Shutterstock.com)

​KFC ogłosiło decyzję o przeniesieniu swojej amerykańskiej siedziby głównej z Louisville w stanie Kentucky do Plano w Teksasie. Celem tej zmiany jest konsolidacja operacji pod egidą spółki macierzystej Yum Brands.

Około 100 pracowników KFC USA zostanie przeniesionych do siedziby KFC i Pizza Hut w Plano w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, natomiast kolejnych 90 zdalnych pracowników Yum ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 14:30
StoryEditor
Glovo wprowadza największą zmianę w aplikacji od 2016 roku. Platforma stawia na zbudowanie społeczności
Glovo działa już na 23 rynkach, w tym w Polsce (fot. mat.pras.)

Zmiany w Glovo idą niemalże w stronę serwisu społecznościowego. Firma wprowadza nową funkcjonalność, która może zrewolucjonizować sposób korzystania z platformy. Od teraz użytkownicy mogą nie tylko zamawiać jedzenie, ale także dzielić się swoimi ulubionymi miejscami i odkrywać nowe smaki dzięki rekomendacjom znajomych.

Użytkownicy mogą już dodawać znajomych i wymieniać się rekomendacjami w aplikacji Glovo. Nowa funkcja „Picks” pozwala tworzyć i udostępniać listy ulubionych restauracji i jest n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 08:59