23.05.2020 / 10:41
StoryEditor

Ministerstwo Rolnictwa ostro krytykowane za piętnowanie importerów mleka

Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa i rozwoju wsi (fot. materiały prasowe/MRiRW)
Branża mleczarska "przeciera oczy ze zdumienia" w związku z opublikowaną przez Ministerstwo Rolnictwa listą zakładów importujących mleko do Polski. Robert Kozioł, ekspert Instytutu Biznesu ocenia, że "lista wstydu" jest krzywdząca i zastanawia się, jaki sens ma piętnowanie importu w połączeniu z jednoczesnym oczekiwaniem, że polskie produkty będą kupowane za granicą.

Według Kozioła, Ministerstwo Rolnictwa rzuca branży mleczarskiej w Polsce "kłody pod nogi". W ten sposób ekspert określa listę, na której znalazło się kilkanaście przedsiębi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 12:47
StoryEditor
Im cieplej, tym lepiej dla... Żabki. Słoneczna pogoda napędza sprzedaż w sklepach sieci convenience
Sklep sieci Żabka (fot. Materiały Prasowe)

- Im cieplej, tym więcej ludzi na ulicach, a co za tym idzie - więcej klientów w naszych sklepach - tłumaczyła Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka, podczas konferencji podsumowującej działania sieci w 2024 roku.

We wtorek 25 marca odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka, w trakcie której omówiono wyniki finansowe za miniony rok. Przedstawiciele sieci podsumowali także działania mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 10:05
StoryEditor
Stokrotka pomiędzy Lidlem a Biedronką. Czego supermarkety nauczyły się od dyskontów? Jak wyglądają wyzwania dla formatu na 2025 r.? [WYWIAD]
Na zdj. sklep sieci Stokrotka w Katowicach (fot. Anna Gawlik/Shutterstock)

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka podkreśla w wywiadzie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że branża handlowa znalazła się w sytuacji, w której zarówno dyskonty, jak i supermarkety coraz bardziej się do siebie upodabniają. - Zoptymalizowaliśmy asortyment – zmniejszając jego szerokość, co pozwoliło na ograniczenie kosztów magazynowania i uproszczenie procesów operacyjnych. Dodatkowo supermarkety coraz bardziej stawiają na marki własne. Z kolei dyskonty wprowadzają więcej znanych brandów, akcji in-out, co także sprawia, że formaty coraz bardziej się do siebie zbliżają.

image
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:03