Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami, takimi jak mazurek czy babka – posmakuje aż 5 milionów konsumentów.
Działania marketingowe prowadzone będą w kanale digital, obejmą też największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca marki z influencerami na Instagramie i TikToku, którzy przygotowując mazurek po mazursku, zachęca swoich fanów do użycia produktów Mazurskiego Smaku.
Miniony rok w piętnastoletniej historii marki Mazurski Smak okazał się najlepszy pod względem wyników mediowych. Dzięki różnym kanałom dotarliśmy z komunikacją do 10 milionów konsumentów. Wobec tak imponującej liczby odbiorców kampania „To się bierze z natury” będzie kontynuowana także w tym roku, by poszerzać świadomość marki oraz, zwłaszcza w okresach okołoświątecznych i latem, zadbać o promocję mleka, śmietany, twarogu czy masła Mazurski Smak – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.