24.10.2017 / 12:45
StoryEditor

Hochland Polska i PIM promują nabiał z polskiego mleka

Jacek Wyrzykiewicz: Polskie mleko to najlepsza baza do wytwarzania serów i produktów nabiałowych (mat. prasowe)
Hochland Polska, członek Polskiej Izby Mleka, systematycznie promuje polskie mleko i produkty nabiałowe. Firma produkuje sery z mleka od ponad 600 lokalnych producentów. Wyroby z polskiego mleka firma sprzedaje w kraju i za granicą.

Hochland Polska jest członkiem Polskiej Izby Mleka, największej polskiej organizacji mleczarskiej, działającej od 9 lat. Izba, jako strategiczny partner instytucji w kraju i Uni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 11:33
StoryEditor
Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell: Wierzę w niewidzialną rękę rynku, która określi udziały marek własnych w ofercie sklepów
– Jestem spokojny o przyszłość A brands – stwierdził Marian Owerko na kongresie Retail Trends 2024. Założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell (dawniej Bakalland) wyraził natomiast duże zaniepokojenie o los marek B. Marian Owerko jednoznacznie wypowiedział się także w kwestii rozważanych przez rząd prób odgórnego określenia maksymalnego udziału marek własnych w ofercie sklepów.

Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell (dawniej Bakalland), w trakcie kongresu Retail Trends 2024 przyznał, że jest spokojny o przyszłość marki B...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 10:38
StoryEditor
Retail Trends 2024: Krajobraz po burzy, czyli popyt przyspiesza, a konsumenci czują się lepiej
Anna Krawczyk, Nielsen IQ
Anna Krawczyk i Konrad Wacławik z firmy Nielsen IQ w swoim wystąpieniu na kongresie Retail Trends podkreślali, że konsumenci zaczynają nabierać pewności i czują się coraz lepiej. Przekłada się to na wzrost popytu, ale producenci żywności z rezerwą podchodzą do najbliższych trzech lat.

Jak podkreślali przedstawiciele firmy badawczej, nastroje konsumenckie znajdują się obecnie na poziomie 3,6 pkt. Wynik powyżej zera oznacza, że przeważają konsumenci pozytywnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:32