Twarzą kampanii „Gotuj jak po maśle” jest Amadeusz Braksator, cieszący się rosnącą popularnością influencer kulinarny. W sumie pokaże on aż dwanaście przepisów, które są odpowiedzią na konkretne, codzienne wyzwania. Zobaczymy m.in. comfort foodowe wytrawne gofry, naleśniki dla niejadka, pomysły na wielki obiad lub romantyczną kolację.
– W filmach posłużyliśmy się ciekawą koncepcją, w której używając restauracyjnej terminilogii, rozwiązujemy domowe problemy. Wystawka w 20 minut, trudny klient czy goście bez rezerwacji – z Łaciatym gotowanie idzie jak po maśle, a nietypowe sytuacje są szansą na zabłyśnięcie w gronie najbliższych – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Za koncepcję kampanii i przygotowanie materiałów odpowiadała agencja reklamowa IQ Marketing.
Filmy z przepisami będą pojawiać się w social mediach 3 razy w miesiącu, a na kanale influencera nawet częściej. Będzie można zobaczyć je na TikToku, Instagramie, Facebooku i YouTube Shorts. Przekaz dodatkowo wspierać będzie kampania bannerowa, która dotrze do osób szukających kulinarnych inspiracji.
Masło Łaciate to jeden z flagowych produktów marki, wyróżniający się aż 83% zawartością tłuszczu. Produkowane wyłącznie z krajowego mleka, charakteryzuje się przyjemnym, śmietankowym smakiem. Dzięki swojej wysokiej jakości stanowi idealny
dodatek nie tylko do kanapek, ale także jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Masło Łaciate znajduje też wszechstronne zastosowanie w kuchni – nadaje się bowiem do smażenia i gotowania.
Kampania „Gotuj jak po maśle!” potrwa do końca 2024 roku.