22.01.2023 / 09:25
StoryEditor

Danone mianował trzech zastępców dyrektora generalnego. Jest też nowy prezes odpowiedzialny za Europę

Danone (Danone będzie sponsorem Olimpiady Paryż 2024. Na zdjęciu Antoine de Saint Affrique, CEO Danone, Tony Estanguet, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Igrzysk Paryż 2024 oraz Veronique Penchienati Bosetta zastępca CEO Danone.)
Francuska firma spożywcza Danone powołała nowych zastępców dyrektora generalnego. Antoine de Saint-Affrique, CEO koncernu razem z nowymi zastępcami skupią się na realizacji strategii przyjętej w marcu ub.r.

Nowe osoby w kierownictwie Danone to Véronique Penchienati-Bosetta, obecnie CEO International, Shane Grant, obecny dyrektor generalny na Amerykę Północną i Juergen Esser, wice...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 09:55
StoryEditor
H&M będzie zamykać sklepy. Jaki jest powód tej decyzji?
Na zdj. sklep sieci H&M (fot. Radu Bercan/Shutterstock)

Liczba sklepów H&M w ciągu roku spadła aż o 125 lokalizacji. Na 2025 r. zaplanowano jeszcze więcej zamknięć placówek handlowych działających pod tym szyldem. Jak uzasadnia to odzieżowy gigant?

Sklepów H&M po ostatnich zamknięciach jest 4213. W samym pierwszym kwartale roku obrotowego 2025 zamknięto netto 40 punktów, a to dopiero początek zmian. W całym 2025 roku plan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Nastroje polskich konsumentów nadal pod kreską. Jest jednak nadzieja! Dwa powody!
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem rosnących cen i sprawiły, że w styczniu nastroje konsumenckie znów spadły

Wyniki badania nastrojów konsumenckich z marca 2025 roku pokazują, że wydarzenia ostatniego miesiąca miały znikomy wpływ na poziom optymizmu wśród Polaków. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK - an NIQ Company, który syntetycznie przedstawia aktualne nastoje polskich konsumentów, w marcu 2025 roku osiągnął wartość -0,9 pkt. Oznacza to minimalny spadek o -0,1 pkt w porównaniu z lutym.

Od początku wojny w Ukrainie nastroje konsumentów w większości krajów UE pozostają gorsze niż w Polsce. Średni wskaźnik dla Unii Europejskiej jest stale o ponad 10 pkt niższy ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 19:46