11.01.2017 / 17:02
StoryEditor

Tarczyński podpisał z Biedronką umowę o wartości ok. 80 mln zł

(materiały własne)
Zarząd firmy Tarczyński poinformował o podpisaniu nowej umowy z Jeronimo Martins Polska, właścicielem sieci sklepów Biedronka. Na mocy kontraktu zawartego na czas nieokreślony producent mięsa będzie kontynuował dostawy do sieci, realizowane dotychczas (od września 2016 r.) na podstawie obrębnych zamówień.

Szacowana wartość zawartej umowy w przedziale 12 miesięcy wynosi 80 mln zł - podał Tarczyński w komunikacie. Spółka podkreśla zarazem, że jest to wartość jedynie orientacyjna. O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 54% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2025 / 10:02
StoryEditor
Brian Olesen, szef Netto Polska: mamy apetyt na więcej. Jak Salling Group będzie rozwijało się w Polsce i krajach bałtyckich? [Retail Trends 2025]
Zdjęcie z debaty ”Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025 Country manager Netto Polska Brian Olesen odniósł się do aktualnej sytuacji geopolitycznej i wyzwań stojących przed sektorem handlu FMCG. Mimo niepewności na rynkach międzynarodowych i napięć za wschodnią granicą, duńska sieć nie zwalnia tempa. Wręcz przeciwnie – kontynuuje ambitną ekspansję.

– Świętujemy w tym roku 30-lecie obecności w Polsce i nadal mamy apetyt na więcej – podkreślił Brian Olesen, otwierając swoją wypowiedź. Jak dodał, Polska jest jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:07
StoryEditor
Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Foodex24, należący do ukraińskiej sieci Best Market, uruchomił pierwszą placówkę handlową w nowym formacie i z komunikacją dedykowaną polskiemu klientowi. Foodex Express - bo tak nazywa się nowy koncept - ruszył w Łodzi i jest nowoczesnym sklepem convenience. Zobacz, jak wygląda ta placówka.

- Foodex Express to nowoczesny corner shop, stworzony z myślą o osobach żyjących dynamicznie, które szukają wygodnych i szybkich rozwiązań zakupowych. Nasz sklep przy Piotrko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 05:57