20.07.2020 / 17:20
StoryEditor

Sokołów inwestuje w przetwórstwo drobiu – nowy zakład rozbioru i nową markę produktową

Sokołów (mat. prasowe)
W czerwcu rozpoczął działalność zakład rozbioru drobiu, uruchomiony przy oddziale Sokołów w Osiu. Nowo powstały zakład został wyposażony w nowoczesne technologie, zapewniające jakość i bezpieczeństwo produkcji. Dzięki tej inwestycji, na rynek została wprowadzona marka Uczta Drób.

Zakład w Osiu jest jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów w tej części Europy. Wcześniej należał do firmy Gzella, która w 2018 r. stała się częścią firmy Sokołów. Powi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 16:08
StoryEditor
Allegro wypowiada wojnę podróbkom. Właściciel platformy wprowadził kary za próby ich sprzedaży
Podróbki stanowią duży problem m.in. dla branży odzieżowej, ale też kosmetycznej czy zabawkarskiej (fot. Shutterstock)

Handel podróbkami naraża przemysł na poważne straty. Sama tylko branża odzieżowa traci z tego tytułu niemal 12 miliardów euro rocznie, co stanowi około 5,2 proc. całkowitego obrotu tego sektora. – W Polsce najwięcej podróbek pojawia się na Allegro – stwierdza Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. 4Właściciel platformy zdaje się mieć świadomość skali problemu, bo postanowił z nim walczyć. Jak?

Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy, która przeanalizowała nowy regulamin korzystania z Allegro stwierdziła, że został on wprowadzony m.in. po to, żeby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 12:08
StoryEditor
Co kupują użytkownicy Żabki Jush tuż przed świętami? Lideruje jeden produkt
Kurier Żabka Jush (fot. Materiały Prasowe)

Żabka Jush, tuż przed świętami Bożego Narodzenia, sprawdziła co króluje w koszykach klientów. Aplikacja wprowadziła też specjalny, świąteczny asortyment.

Niezmiennie od lat hitem bożonarodzeniowych koszyków jest majonez. Jego sprzedaż rośnie o 30 proc. już na samym początku grudnia. Bez niespodzianek, wśród marek prym wiodą Winia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2024 06:05