28.02.2019 / 14:33
StoryEditor

Marta Marczak, PwC na Kongresie Mięsnym: Nadchodzi piąta fala komunikacji marek!

Marta Marczak, dyrektor ds. strategii marek w PwC (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nadchodzi nowa, piąta fala komunikacji marek! - mówiła podczas Kongresu Mięsnego 2019 Marta Marczak, dyrektor ds. strategii marek w PwC. Zdaniem ekspertki, przed nami okres, w którym marki odgrywać będą rolę "symboli przekonań i kreatorów doświadczeń".

W pierwszym etapie rozwoju marka rozumiana była jako "gwarant jakości", a jej twórcy przy komunikowaniu skupiali się jedynie na budowaniu świadomości znaku towarowego. W drugi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 09:18
StoryEditor
Powstanie... państwowa sieć supermarketów spożywczych! W Polsce skończyło się na gadaniu
Bułgarzy ”znaleźli sposób” na wysokie ceny w sklepach (fot. Shutterstock)

Komisja budżetowa w bułgarskim parlamencie zaakceptowała plan utworzenia nowej, kontrolowanej przez państwo sieci handlowej, w której sprzedawane będą wyłącznie produkty wytworzone w Bułgarii. Nazwa nowego tworu nie została dotychczas ogłoszona.

O sprawie donosi agencja prasowa BTA. Jak czytamy, powołanie do życia państwowej sieci handlowej to pomysł partii DPS-Nowy Początek. Na utworzenie firmy wydane ma zostać z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 10:11
StoryEditor
Grupa Żabka o wydatkach w 2025 roku: CAPEX związany z utrzymaniem sieci nie przekroczy 2 proc. sprzedaży do klienta końcowego
Sklep sieci Żabka w Warszawie (fot. Żabka Polska)

- Jeśli chodzi o CAPEX to można się spodziewać, że struktura będzie podobna do tej, którą widać od lat, a w szczególności w 2024 roku - poinformowała Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka. Przedstawicielka sieci podczas specjalnej konferencji zdradziła także, na co firma przeznaczy największą część wydatków inwestycyjnych w 2025 roku.

Kilka dni temu odbyło się konferencja prasowa Grupy Żabka, podczas której przedstawiciele firmy przedstawili wyniki finansowe i podsumowali działania w 2024 roku. Wśród porus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:13