14.06.2016 / 09:51
StoryEditor

Polskie mięso na czeskim celowniku

Eksport mięsa drobiowego do Czech wzrósł w I kwartale 2016 r. o 25,8 proc. (fot. materiały własne)
Drobiazgowe kontrole i nagłaśnianie nieprawidłowości to narzędzia, które władze Czech stosują w walce z polskimi producentami i dostawcami mięsa na tamtejszy rynek. Mimo to eksport żywności do naszych południowych sąsiadów rośnie.

Jak informuje „Gazeta Wyborcza”, Czesi prowadzą działania mające na celu dyskredytowanie produktów mięsnych dostarczanych z Polski. Baczną, żeby nie powiedzieć – przesadną – uwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 12:13
StoryEditor
Dawid Muskus nowym dyrektorem handlowym w Vollmart. Przez wiele lat był związany z Jeronimo Martins Polska

Dawid Muskus, doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży handlowej, objął stanowisko dyrektora handlowego w Vollmart – polskiej sieci hard dyskontów. Muskus ma za sobą wieloletnie doświadczenie, zdobywane m.in. w strukturach Jeronimo Martins Polska, gdzie przez ponad 14 lat pełnił różne kluczowe funkcje i zarządzał sklepami sieci Biedronka, a także w CBA Slovakia, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego.

W nowej roli w Vollmart Muskus będzie odpowiedzialny za strategię zakupową, działania marketingowe oraz za wybrane obszary sprzedaży. Jak sam pisze: "Podjęcie tego wyzwania to n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 15:06
StoryEditor
Frisco i Duży Ben ze wzrostami sprzedaży w minionym kwartale. Sprawdź, jak radziły sobie projekty Eurocashu
(fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe)

Eurocash poinformował o aktualizacji celów finansowych, przyjętych w strategii dla grupy na lata 2023-2025. Zaprezentował też wyniki sprzedażowe Frisco oraz Dużego Bena za trzeci kwartał 2024.

Frisco jest krajowym liderem w zakupach spożywczych online. Sieć wystartowała w 2006 roku w Warszawie, aktualnie dostarcza zakupy do domów klientów  także we Wrocławiu, Poznani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:32