08.05.2020 / 18:04
StoryEditor

Pękające łańcuchy dostaw zmuszą firmy spożywcze do przebudowania strategii zaopatrzeniowych

Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w Goodvalley (newseria.pl)
Pandemia koronawirusa obnażyła słabości branży logistycznej, nie tylko w Polsce czy Europie, ale na całym świecie. Regularność dostaw jest mocno zachwiana, a poszczególne elementy łańcuchów dystrybucji dalej pękają. Eksperci ostrzegają, że koniecznością będzie przemodelowanie obecnych systemów. Ze wszystkich branż korzystających z transportu swoich produktów najbardziej narażona na straty i nieterminowość przewozów jest branża spożywcza. Czy łańcuch międzynarodowego handlu żywnością jest zagrożony także w Polsce? Jakich zmian wymaga?

W tym momencie przewóz towarów w Polsce znajduje się w podobnej sytuacji jak w reszcie krajów Unii Europejskiej. Wiele firm ma problem z wyrównaniem wielkości produkcji do ilośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:10
StoryEditor
Zmiany za sterami firmy Aryzta. Kto został nowym dyrektorem piekarniczego giganta w Polsce i co stało się z dotychczasowym?
Waldemar Topolski i Agnieszka Bibrich-Olesińska, czyli były i obecny dyrektor zarządzający Aryzta Polska (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Bibrich-Olesińska została nową dyrektor zarządzającą polskiego oddziału firmy Aryzta. Zastąpiła na tym stanowisko Waldemara Topolskiego, który awansował w międzynarodowych strukturach grupy. Co będzie robił teraz?

Agnieszka Bibrich-Olesińska, powołana na stanowisko dyrektor zarządzającej Aryzta Polska, ma bogate doświadczenie zdobyte podczas ponad 20-letniej kariery w branży FMCG.  Praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 19:47
StoryEditor
Które marki napojów i wody rządzą na sklepowych półkach? Na jakie brandy, poza markami własnymi, stawiają wiodące sieci handlowe? [DANE]
Z analizy firmy eLeader wynika, że najwięcej miejsca na półkach z sokami, nektarami i napojami gazowanymi zajmują produkty marki Tymbark. Inną politykę w tym zakresie ma jedynie sieć Lidl (fot. Shutterstock)

Co stało na sklepowych półkach z wodą, napojami gazowanymi, sokami oraz napojami typu ice tea w drugiej połowie minionego roku? - analiza firmy eLeader daje odpowiedzi na to pytanie. Z jej danych wynika, że każda z tych kategorii ma wyraźnego lidera, czyli markę producencką, której wyroby są eksponowane najszerzej. Nie jest to jednak regułą w przypadku każdej sieci.

Patrząc z perspektywy wszystkich sklepów objętych analizą, najwięcej miejsca na półkach z wodą, zajmowały w drugim półroczu ub.r. produkty marki Żywiec Zdrój, należ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:09