06.04.2020 / 10:35
StoryEditor

Pamapol wspiera służbę zdrowia w województwie łódzkim

(Pamapol)
Pamapol S.A., producent mięsiw i kiełbas premium w słoju oraz dań gotowych, zdecydował się wesprzeć służby medyczne w walce z epidemią koronawirusa. Spółka przekazała siedmiu szpitalom w województwie łódzkim produkty spożywcze swoich dwóch marek – Healthy Mind oraz Spichlerz Rusiecki. W tym tygodniu do placówek trafiło blisko 28 tysięcy gotowych zup, sosów, owsianek oraz dań mięsnych.

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i podjętymi w kraju działaniami, placówki medyczne oraz ich personel są narażone na dodatkowe trudności, dlatego Pamapol S.A. po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 12:18
StoryEditor
Lidl Polska chwali się wzrostami sprzedaży LfL wyższymi niż w przypadku Biedronki
Na zdj. Lidl w Ustce (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)
Rzadko zdarza się, by Lidl pochwalił się wynikami sprzedażowymi w Polsce. Tym razem jednak niespodziewanie uczynił wyjątek i uchylił rąbka tajemnicy, przy okazji wbijając szpilę Biedronce.

- W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka - zapewnia Michał Nowaczyk, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 15:49
StoryEditor
Żabka oferuje gadżet niczym z azjatyckiego marketplace’u. Piwne nosidełko ma zachęcić do powrotu po kolejne butelki
Żabka oferuje piwne nosidełko (Shutterstock; Żabka)
Na piętnastu stronach z najnowszej gazetki promocyjnej sieci Żabka umieszczono ofertę piwa i licznych promocji związanych z zakupem tego typu napojów. Są wielosztuki i konkursy, ale jedna z ofert wydaje się szczególnie oryginalna. To piwne nosidełko, dostępne pod pewnymi warunkami.

Droga do zdobycia produktu sprzedawanego przez Żabkę jako gadżet do piwa za 1 zł jest dosyć wyboista. Klient kupujący w piwo w tej sieci sklepów otrzymuje kupon na kolejne zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 16:13