28.02.2019 / 09:49
StoryEditor

MRiRW na Kongresie Mięsnym zapowiada zmiany przepisów i walkę o dobry wizerunek polskiej żywności

Magdalena Zasępa z MRiRW podczas Kongresu Mięsnego 2019 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Potrzebujemy zmiany przepisów, które - mam nadzieję - wpiszą się w konwencję polepszania, ciągłego budowania wizerunku polskiej żywności - mówiła w wystąpieniu otwierającym IV Kongres Mięsny 2019 Magdalena Zasępa, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa Żywności i Weterynarii w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

- Nie mogę dzisiaj, podczas tego bardzo radosnego wydarzenia, nie wspomnieć o ostatnich sytuacjach, które miały miejsce na polskim rynku produkcji żywności. Nie ukrywam, że myśl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 12:16
StoryEditor
Masowe zwolnienia w Poczcie Polskiej. Odejść czy zostać, co się bardziej opłaca? [PRAWNIK DORADZA]
Poczta Polska planuje zwolnienia grupowe, zdj. ilustracyjne (mat. prasowe)

Poczta Polska walczy o przetrwanie, m.in. redukując zatrudnienie. Firma w ubiegłym roku ogłosiła program dobrowolnych odejść, a ten zaczyna się od planów przeprowadzenia zwolnień grupowych w ramach restrukturyzacji. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy lepiej jest odejść szybciej czy czekać na zwolnienia grupowe.

Sytuacja w Poczcie Polskiej od lat nie należy do najłatwiejszych. Postępująca technologizacja procesów sprawiła, że tradycyjne wysyłanie listów stało się raczej usługą niszową, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Grupa Muszkieterów podsumowuje 2024 rok. Jak w tym czasie rozwinęły się sklepy Intermarché?
Nowy koncept Intermarche, Power 2.0 (fot.materiały prasowe)

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci Intermarche i Bricomarche konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. 2024 rok firma poświęciła na kontynuację wdrażania konceptu Power 2.0 w sieci sklepów Intermarché. W ilu sklepach udało się wprowadzić nowy model oraz na czym on polega?

Grupa chwali się, że koncept Power 2.0 w pełni udało się wdrożyć w 41 sklepach. W ubiegłym roku przeprowadzono 12 kompleksowych remodelingów, a kilkanaście sklepów wzbogacono o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 06:06