02.03.2023 / 12:18
StoryEditor

Marcin Lenkiewicz, wiceprezes Grupy Blix na KMRA 2023: Polowanie na promocje to sport narodowy Polaków

Marcin Lenkiewicz, współzałożyciel i wiceprezes, Grupa Blix (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Inflacja bardzo mocno wpłynęła na zachowanie konsumenckie Polaków. Klienci zwracają większą uwagę na cenę. Zarazem są coraz bardziej świadomi wyboru, porównują oferty we wszystkich sklepach. Podczas Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy 2023 mówił o tym Marcin Lenkiewicz, współzałożyciel i wiceprezes Grupy Blix.

- Sieci handlowej zależy na tym, żeby zlojalizować shopera i żeby w czasach inflacyjnych dokonywał on zakupów w jednym miejscu. Jednak u nas polowanie na promocję to teraz sport...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 09:10
StoryEditor
Minister spraw zagranicznych za wolną Wigilią. Radosław Sikorski: "Byłoby dla wszystkich wygodniej"
Radosław Sikorski, minister spraw zagranicznych (fot. Shutterstock)

"Ja pamiętam, jak mama w Wigilię musiała nosić torby ze sklepu. Takie czasy powinny już minąć" - powiedział na antenie RMF FM Radosław Sikorski, minister spraw zagranicznych, ubiegający się w prawyborach o nominację na kandydata Koalicji Obywatelskiej w wyborach prezydenckich.

"Jeśli chcemy przygotować się zgodnie z tradycją do wieczornej Wigilii, to wszyscy moglibyśmy to zrobić razem i gdyby od rana był na to czas, to chyba byłoby dla wszystkich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 13:59
StoryEditor
Biedronka zwiększa wydatki na pakiety świąteczne dla pracowników o dodatkowe 73 mln zł. Ile w sumie sieć przeznaczy na ten cel?
Pracownica sklepu Biedronka (fot. JMP, za: YouTube)

Biedronka chwali się podniesieniem sumy, którą przeznaczy na "pakiety świąteczne" dla pracowników. Do pierwotnych elementów pakietu – e-kody, paczki dla pracowników i dzieci, organizacja przyjęć świąteczno-noworocznych – dołączają vouchery rabatowe. Kto je otrzyma i ile sieć należąca do Jeronimo Martins w sumie przeznaczy na świąteczne wydatki?

Sieć niedawno informowała o tym, że na pakiety świąteczne przeznaczy 106 mln zł. Teraz ta kwota została zwiększona o dodatkowe 73 mln zł, które zostaną przeznaczone na vo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 14:47