12.01.2017 / 14:17
StoryEditor

Lidl w Niemczech wprowadza do sprzedaży wołowinę bez GMO

Na zdj. część oferty mięsnej dostepnej w polskim sklepie Lidla (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Niemiecki Lidl rozszerza od najbliższego poniedziałku linię produktów niezmodyfikowanych genetycznie Ohne Gentechnik. W asortymencie niemieckiego dyskontera pojawią się "świeże hamburgery" z mielonej wołowiny pod marką własną Landjunker - podaje "Lebensmittel Praxis".

Produkty te początkowo pojawią się tylko w sklepach w Berlinie, ale w przyszłości ich dostępność ma zostać rozszerzona na cały kraj, a być może także na inne państwa, w których ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:02
StoryEditor
Czy Sephora finansowała kampanię Donalda Trumpa? Sieć ucina spekulacje
Sieć Sephora stanowczo zaprzeczyła informacjom, o tym jakoby finansowała kampanię wyborczą Donalda Trumpa (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych pojawiły się doniesienia o tym, że Sephora przekazała znaczne środki na kampanię prezydencką Donalda Trumpa i nawoływania do bojkotu sieci. Szum był na tyle duży, że Sephora wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Co z niego wynika?

W oświadczeniu, o którym pisze portal wiadomoscikosmetyczne.pl Sephora stanowczo odcięła się od pogłosek o rzekomym wsparciu kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa.

„Sepho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 13:49
StoryEditor
Carrefour chce przed świętami zachęcić klientów do co najmniej ośmiokrotnych zakupów za minimum 99 zł
Carrefour (fot. LCV/Shutterstock.com)

Sieć Carrefour we współpracy z Payback zorganizowała akcję lojalnościową, która ma zachęcić klientów do zrobienie do końca roku co najmniej ośmiu zakupów o wartości minimum 99 zł, w celu uzyskania e-bonów i punktów wymienialnych na rabaty.

Carrefour ogłosił akcję lojalnościową, w ramach której wszyscy klienci sieci korzystający z aplikacji mobilnej, w której mają połączone konto Carrefour z kontem Payba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:32