22.08.2016 / 10:53
StoryEditor

Lidl mocno stawia na świeże mięso

Lidl kreuje nową markę ”Rzeźnik” (materiały własne)
Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Biorąc pod uwagę lata 2005-2014, średnia konsumpcja mięsa dla Polski wzrosła z poziomu 66,8 do 69,5 kg na osobę rocznie. Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.

Lidl widząc wśród konsumentów zapotrzebowanie na jakościowe produkty mięsne i drobiowe rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje różnorodne, świeże mięso....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 17:25
StoryEditor
UE nałoży cła na produkty z AliExpress, Temu i Shein? Chińscy sprzedawcy nie mają z tym problemu
KE zamierza wprowadzić nowe przepisy, które ograniczą napływ tanich produktów z chińskich sklepów internetowych (fot. mat. pras.)
Komisja Europejska zamierza wprowadzić nowe przepisy, które ograniczą napływ tanich produktów z chińskich sklepów internetowych, takich jak AliExpress, Temu i Shein. "Financial Times" donosi, że do końca lipca KE przedstawi propozycję likwidacji progu 150 euro, poniżej którego przesyłki są zwolnione z opłat celnych.

Nowe regulacje obejmą przede wszystkim chińskie platformy e-commerce, ale również wszystkich sprzedawców detalicznych spoza UE, którzy wysyłają produkty bezpośrednio do klientów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 12:28
StoryEditor
UOKiK daje zielone światło dla dwóch dużych operatorów systemu kaucyjnego
Lista operatorów systemu kaucyjnego może się wkrótce powiększyć o dwa kolejne podmioty. Prezes UOKiK wydał zgodę na to, żeby mogli je utworzyć wiodący producenci napojów bezalkoholowych oraz piwa (fot. Shutterstock)
Prezes UOKiK wydał dwie zgody na utworzenie operatorów systemu kaucyjnego. Decyzje te dotyczą podmiotów, które do życia chcą powołać czołowi producenci napojów bezalkoholowych oraz wiodące browary. Postępowania prowadzone przez urząd antymonopolowy wykazały, że ich powstanie nie ograniczy konkurencji.

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał zgodę na to, żeby czołowe firmy zajmujące się produkcją napojów bezalkoholowych wespół z jednym browarem mogły powołać do życia jeden wspólny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 08:28