20.06.2020 / 20:08
StoryEditor

Dyrektor Goodvalley: Przejęcie Tesco Polska przez Netto to dobra wiadomość

Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley (fot. Newseria)
Najnowsza transakcja sieci sklepów Netto jest bardzo dobrą wiadomością przede wszystkim dla polskich konsumentów – ocenia Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley, komentując przejęcie przez duńską sieć polskiego oddziału Tesco.

Artur Węgłowski zwraca uwagę, że Tesco od kilku lat borykało się z wieloma problemami, które finalnie przekładały się na coraz niższą jakość nie tylko obsługi, ale również ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 10:40
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka będzie sprzedawał za pośrednictwem sieci Lulu marki własne na Bliskim Wschodzie
Hipermarket Lulu w Jeddah, Arabia Saudyjska (Shutterstock)

Jeronimo Martins, właściciel m.in. sieci Biedronka, poinformował o finalizacji rozmów z międzynarodową siecią hipermarketów LuLu Group International w sprawie "dystrybucji jednej z marek" grupy do kilku krajów na Bliskim Wschodzie.

José Luís Bayo, Export Director w Grupie Jerónimo Martins, poinformował w mediach społecznościowych o nawiązaniu współpracy z gigantem handlu bliskowschodniego, LuLu Group Inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 15:40
StoryEditor
Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych
Klaudia Rudewicz, dyrektor generalny w firmie Ambra, Grupa Eurocash

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, którzy muszą dać sklepom całe wspierające ich zaplecze. Nie wystarczy mieć szerokie portfolio produktów w odpowiedniej cenie. Dzisiaj trzeba iść o krok dalej, czyli opierać się na danych, odpowiednio je agregować i na ich podstawie analizować zachowania konsumentów – mówi Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna firmy Ambra działającej w Grupie Eurocash.

Klaudia Rudewicz, Ambra:  Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:02