21.01.2017 / 20:37
StoryEditor

Cedrob zwiększa zaangażowanie w Gobarto, ale nie wycofa spółki z giełdy

Nowy zakład Grupy Cedrob (materiały prasowe)
Koncern mięsny Cedrob S.A. zwiększył zaangażowanie w firmie Gobarto S.A. (dawniej PKM Duda) do ok. 83%. W ramach zakończonego w poniedziałek 16 stycznia br. wezwania, Cedrob skupił 4.720.882 akcji, stanowiących 16,98% kapitału i głosów na WZ Gobarto.Cena kupionych w ramach wezwania akcji wynosiła 7,25 zł za jedną akcję. W wezwaniu uczestniczyli zarówno inwestorzy indywidualni, jak i instytucjonalni.

Dzięki wezwaniu Cedrob umocnił pozycję większościowego udziałowca Gobarto (przed wezwaniem kontrolował 66% akcji). Celem Cedrob jest przeprowadzenie w Gobarto szeroko zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:48
StoryEditor
Dino rośnie szybko jak diabli! Biedronka, Lidl i Netto zostają w tyle za siecią supermarketów z Krotoszyna
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Anna_plucinska/Shutterstock)

Sieć supermarketów Dino na koniec marca 2025 r. miała 308 więcej sklepów niż rok wcześniej. Wiemy, ile placówek polski detalista otworzył od początku roku do końca minionego kwartału.

Dino Polska od stycznia do końca marca br. uruchomiło 58 nowych sklepów. Na koniec marca sieć liczyła 2746 sklepów wobec 2438 rok wcześniej.

Powierzchnia sali sprzedaży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 15:35
StoryEditor
Michał Maksymiec, YouGov: Klienci Dino to głównie konserwatywni rutyniarze oraz typowi polscy nabywcy [RETAIL TRENDS 2025]
Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lokalizacje wielkomiejskie odpowiadają już za około 10 proc. wydatków polskich gospodarstw domowych w sieci Dino - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Michał Maksymiec, dyrektor ds. sieci handlowych w YouGov. Na gospodarstwa ze wsi przypada 63 proc. wydatków, a 27 proc. obrotu sieci generują mieszkańcy miejscowości o populacji poniżej 50 tys. osób.

Jak doprecyzował Michał Maksymiec, "lokalizacje wielkomiejskie" w przypadku Dino to nie tylko faktycznie sklepy w największych miastach (jak np. Wrocław), ale również lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:08