14.06.2022 / 15:05
StoryEditor

Zmień dzień na lepsze

Opakowania kaw mrożonych Starbucks® zyskały całkowicie nowy wygląd. Zarówno one, jak i towarzysząca im kampania marketingowa umożliwiają rozkoszowanie się smakiem tzw. chwil „pomiędzy” — tych krótkich chwil wytchnienia w ciągu dnia, gdy tęsknisz za czymś, co dodaje otuchy, a zarazem pozwala dalej działać na pełnych obrotach.

Pełna gama pysznych kaw mrożonych, którymi można delektować się w domu lub w podróży, będzie dostępna na półkach sklepowych w nowych, wyróżniających się opakowaniach od kwietnia 2022 na terenie Polski Podstawą nowych wzorów opakowań jest podnosząca na duchu, żywiołowa ekspresja — skupiona wokół kultowej postaci Syreny Starbucks — która pasuje do każdego nastroju i okazji. Wybierz orzeźwiające uderzenie mocy, jakie zapewniają napoje Starbucks® Chilled Classics, postaw na Starbucks Doubleshot® Espresso, gdy potrzebujesz dodatkowego kawowego „kopa”, albo sięgnij po Starbucks Frappuccino® Chilled Coffee — będzie to idealny wybór, gdy zapragniesz prawdziwie rozkosznej chwili zapomnienia.

Niezależnie więc od tego, czy potrzebujesz jedynie odrobiny pokrzepienia, łyku ulubionego napoju, który daje niezłego „kopa”, czy może chwili zasłużonej rozkoszy dla podniebienia — dzięki nowym, ekscytującym wzorom opakowań kawy mrożonej Starbucks® łatwiej niż kiedykolwiek wybierzesz dla siebie odpowiedni napój, dzięki któremu doświadczysz kawowej doskonałości w zasięgu ręki.

Towarzysząca tej premierze kampania będzie prowadzona począwszy od czerwca 2022 na terenie Polski w telewizji internetowej, na platformach VOD, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w mediach cyfrowych (w tym w mediach społecznościowych), we współpracy z Twórcami i gwiazdami muzycznymi, a także w sklepach.

Starbucks tworzą kawowi zapaleńcy, którzy dokładają wszelkich starań, by w każdej filiżance uzyskać najlepszy smak i najdoskonalszy aromat kawy. Kawy Starbucks® są przygotowywane w 100% z ziaren kawy Arabica, a naszym priorytetem pozostaje zaangażowanie w etyczne pozyskiwanie kawy zgodnie z zasadami naszego programu Coffee and Farmer Equity (C.A.F.E) Practices.

Program C.A.F.E Practices stanowi fundament naszego etycznego podejścia do zakupu i sprzedaży kawy od 2004 roku. C.A.F.E Practices to stworzony we współpracy z organizacją Conservation International program weryfikacyjny, którego celem jest monitorowanie plantacji pod względem spełniania kryteriów ekonomicznych, społecznych i środowiskowych. Każde z tych kryteriów ma za zadanie promować przejrzyste, opłacalne i zrównoważone praktyki uprawy kawy, jak również ochronę dobrobytu plantatorów i pracowników, ich rodzin oraz społeczności, w których żyją.


O firmie Starbucks

Od momentu założenia firmy w roku 1971 misją Starbucks Coffee Company jest etyczne pozyskiwanie i przygotowywanie w naszych palarniach najwyższej jakości kawy Arabica. Obecnie, dzięki sieci lokali na całym świecie, Starbucks jest czołowym producentem i sprzedawcą detalicznym kawy speciality na świecie. Dzięki naszemu niezachwianemu zaangażowaniu w dążenie do doskonałości, a także dzięki naszym zasadom przewodnim zapewniamy każdemu klientowi naszej sieci niepowtarzalne kawowe doznania Starbucks Experience w każdej filiżance.

Poznaj świat kawy Starbucks, odwiedzając nasze lokale lub stronę internetową www.starbucks.com.
Bieżące informacje na temat działalności Starbucks w regionie EMEA znajdziesz na stronie www.news.starbucks/EMEA.

 


O firmie Arla

Arla Foods jest oficjalnym, licencjonowanym partnerem Starbucks w zakresie produkcji i dystrybucji gotowych napojów dla supermarketów i sklepów ogólnospożywczych, jak również na potrzeby własnej sieci sklepów Starbucks na terenie całej Europy. Jako jedna z największych firm mleczarskich w Europie, Arla Foods może poszczycić się wysoko rozwiniętą siecią dystrybucji gotowych napojów na kluczowych europejskich rynkach.

18. grudzień 2024 10:48