09.01.2017 / 12:09
StoryEditor

Starbucks chce otworzyć 12 000 nowych placówek do 2021 r.

Kawiarnia Starbucks w Warszawie, Warszawa Wileńska (materiały własne)
Do końca 2021 r. Starbucks chce otworzyć na całym świecie ok. 12 tys. nowych placówek. Prognozowany wzrost przychodów to ok. 10%, o 15-20% wzrosnąć mają zyski w przeliczeniu na akcje. O kilka punktów procentowych rocznie będzie rosła sprzedaż liczona na porównywalnej bazie.

Firma rozwija swoją ekskluzywną ofertę Starbucks Reserve – to różne gatunki kawy premium, które można zamawiać z dostawą do domu. Ziarna są prażone w palarni kawy Starbucks Rese...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 14:51
StoryEditor
Które sieci "dom i ogród" skradły serca i portfele Polaków? Najnowszy ranking EY udowadnia, że królowa jest jedna

Eksperci EY-Parthenon przyjrzeli się temu, jak Polacy postrzegają dziewięciu detalistów działających w branży "dom i ogród". Najwyższe oceny w tym segmencie drugi rok z rzędu otrzymała Ikea. Najwięcej w oczach klientów zyskała jednak inna sieć.

W segmencie "dom i ogród" ulubionym sklepem Polaków w 2024 r. była Ikea. Oznacza to, że szwedzka sieć utrzymała pozycję lidera przyznaną jej w poprzedniej edycji badania "Ret...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 15:06
StoryEditor
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności [ANALIZA]
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności (fot. Pixabay)

Według najnowszego raportu Consumer Insights, opublikowanego przez AliExpress, 78 proc. Polaków podchodzi do zakupów w sposób strategiczny, dokładnie planując wydatki. To wynik znacznie wyższy niż średnia europejska wynosząca 69 proc. Tylko 20 proc. polskich konsumentów deklaruje, że w 2025 roku będzie kupować impulsywnie. Jakie nawyki jeszcze wyróżniają Polaków?

Jak wynika z raportu, aż 72 proc. Polaków planuje ograniczyć liczbę kupowanych produktów, stawiając na te o wyższej jakości. W Europie ten trend również zyskuje na popularno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 19:05