Boom na napoje orzeźwiające w naszym kraju, z uwagi na zaczynające się coraz wcześniej wysokie temperatury, trwa już od wiosny. Niemniej to wraz z oficjalnym nadejściem wakacji, producenci odnotowują największe zainteresowanie asortymentem z tej kategorii. Mając na uwadze aktualną sytuację inflacyjną, dokonywane przez konsumentów wybory zakupowe są mniej spontaniczne, a bardziej opierają się na zaufaniu do marki i korelacji jakości do ceny. Na korzyść danego produktu przemawia także jak najwyższa ilość składników naturalnych w składzie. Nie można przy tym zapomnieć o doznaniach sensorycznych, czyli o przyjemności płynącej z ulubionego smaku i zapachu. Herbapol-Lublin jest gotowy, by odpowiedzieć na potrzeby rynku, a w jego portfolio znaleźć można kilka zupełnie odmiennych linii produktów, które łączy wspólny mianownik: orzeźwienie.
herbaLOVE – gotowy łyk orzeźwienia
Wygodny i szybki sposób na orzeźwienie w każdej sytuacji gwarantują napoje herbaciane herbaLOVE. Wiemy, że nasi konsumenci są otwarci na nowe, ciekawe warianty, dlatego zdecydowaliśmy się na niepowtarzalne kompozycje smakowe uzyskane za sprawą doskonałego połączenia herbaty, owoców i ziół. Nasze ogromne, wieloletnie doświadczenie oraz dostęp do najwyższej jakości surowców pozwoliły nam na przygotowanie propozycji o wyważonej słodyczy, które doskonale gaszą pragnienie nawet w najbardziej upalne dni. Można też po nie sięgnąć w trakcie podróży, w pracy czy w szkole. Będą również dobrym wyborem jako dodatek do posiłku, stanowiąc alternatywę dla słodkich napojów gazowanych – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. Niegazowane herbaciano-owocowe napoje herbaLOVE to obecnie sześć wariantów, a każdy zawiera co najmniej 99,8% składników pochodzących z natury. Do wyboru są: herbaLOVE Zielona herbata, melon i nasiona konopi, herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta, herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa, herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy, herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp. Wszystkie najlepiej smakują schłodzone, co jeszcze potęguje efekt natychmiastowego orzeźwienia. Napoje oferowane są w butelkach o pojemności 500 ml, co sprawia, że można je zawsze zabrać ze sobą. Zwłaszcza latem doskonale sprawdzą się np. na wycieczce rowerowej, pikniku czy garden party. Ewidentnie letnie kompozycje smakowe idą w parze z radosnym designem opakowań, które są kolorowe i zdecydowanie wyróżniają się na sklepowej półce.
Herbatka na zimno – saszetki pełne smaku
Doskonałym sposobem na ugaszenia pragnienia są herbatki na zimno. Zapakowano je w oddzielne kopertki, dzięki czemu ich smakiem z powodzeniem można cieszyć się poza domem. Wielu konsumentom herbaty w saszetkach nadal kojarzą się z koniecznością zagotowania wody, by przygotować aromatyczny napar. Tymczasem nasze herbatki na zimno wystarczy zalać zimna wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak – mówi Agnieszka Pragacz. I dodaje: Herbatki na zimno nie zawierają cukru ani kalorii, dzięki czemu można podać je dzieciom, a więc stanowią świetną alternatywą dla słodkich napojów smakowych czy gazowanych naprawdę dla całej rodziny. W przypadku Herbatek na zimno, Herbapol Lublin zdecydował się zaoferować konsumentom 3 warianty smakowe: Herbatka na zimno Herbapol Malina-Granat perfekcyjnie łączy słodką malinę z soczystym granatem, Herbatka na zimno Herbapol Truskawka-Rabarbar zachwyca kwaskowością rabarbaru zrównoważonego słodyczą truskawek, a Herbatka na zimno Herbapol Mięta-Mango to ciekawe połączenie egzotyki z nutami ziołowymi.
Syropy – 21 szklanek pełnych smaku
Od lat niesłabnącą popularnością wśród konsumentów cieszą się suplementy diety pod postacią aromatycznych i esencjonalnych syropów. To doskonała alternatywa dla tradycyjnych gotowych napojów, które w przeliczeniu na szklankę kosztują do kilku razy więcej, niż napój przygotowany z 2 łyżek naszego syropu oraz 200 ml wody. Ważnym atutem propozycji Herbapolu na tle konkurencji jest wysoka wydajność, ponieważ jedna butelka wystarcza do przygotowania aż 21 szklanek. Aby o tym przypomnieć, przygotowaliśmy specjalne spoty reklamowe oraz zmodyfikowaliśmy opowieść o Malinowskich z naszej kampanii Herbapolscy. Dodatkowo na tzw. owijce produktów również pojawiła się informacja „Aż 21 x szklanek” – tłumaczy Przemysław Suchara, Brand Manager w Herbapol-Lublin. Tajemnica pysznego smaku syropów Herbapol tkwi w recepturze opartej na długoletnim doświadczeniu marki oraz starannie dobranych składnikach. To doskonała alternatywa dla gotowych napojów, która świetnie sprawdzi się podczas wielu wakacyjnych okazji. Wśród wielu oferowanych wariantów, latem na uwagę zasługują niewątpliwie sezonowe nowości, takie jak Mango z ananasem, Marakuja z brzoskwinią, Kiwi, Pomarańcza, Arbuz z miętą, Rabarbar z Truskawką oraz Cytryna Lemoniadowa. Na ten sezon letni Herbapol-Lublin przygotował także zupełnie wyjątkową propozycję, a jest nią nowy suplement diety o smaku Oranżady, przywodzący na myśl beztroskie dzieciństwo. To 100% słodyczy lata! Z jej użyciem w wyjątkowo prosty i szybki sposób przyrządzić można pyszny napój – wystarczy dwie łyżki syropu zalać wodą, by móc cieszyć się pełnym wyjątkowego smaku orzeźwieniem. W tym wypadku idealnie sprawdzi się woda gazowana, gdyż, jak twierdzi większość naszych konsumentów, nie ma prawdziwej oranżady bez „bąbelków”. Do szklanki można też dodać kostki lodu, cząstki owoców czy listki ziół – dodaje Suchara.