Marka Battler to nowość na polskim rynku. Piękne opakowania herbaty z wizerunkiem słonia pojawiły się na półkach w marcu, od razu spotykając się z dużym zainteresowaniem nabywców. Polacy są jednymi z największych wielbicieli herbaty na świecie… Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki tego aromatycznego napoju. A ponieważ chętnie próbujemy nowych smaków – świeża marka przyciąga w naturalny sposób!
Esencja satysfakcji
Herbaty Battler mają wszystkie atuty, by zapewnić satysfakcję nawet najbardziej wymagającemu nabywcy. Liczy się nie tylko fakt, że ich źródłem jest Sri Lanka, skąd już od XIX wieku płynie na nasze stoły bogaty wybór herbat. Ważna jest też wysoka jakość. Wszystkie herbaty pochodzą z wyselekcjonowanych plantacji, stosujących tradycyjne metody produkcji, są uprawiane z poszanowaniem dla środowiska i pracy ludzkich rąk. Marka może pochwalić się wieloma certyfikatami, m. in. Certyfikatem Cejlońskiego Lwa.
Esencja intensywnej komunikacji
Chociaż doskonała jakość i smak są mocną podstawą dla sukcesu herbat Battler, GladioGroup – importer produktu na rynek polski, zdecydował się na wsparcie sprzedaży wielokanałową akcją komunikacyjną. Ma ona budować świadomość marki oraz dostarczać informacji na temat jej oferty. Działania realizowane są pod wspólnym hasłem „Esencja płynąca z Cejlonu” i towarzyszą marce od chwili wejścia na rynek. Gdy tylko herbaty w charakterystycznych pudełkach trafiły na półki Biedronki, wystartowała kampania w mediach społecznościowych. Na Instagramie i Facebooku pojawiły się informacje o ofercie produktowej, a także – treści lifestylowe. Kluczowe dla komunikacji słowo „Esencja”, wykorzystywane w różnych kontekstach, budowało szeroki świat marki. Już od początku przyciągała uwagę wyjątkowo efektywna współpraca z influencerami, którzy chętnie angażowali się w tworzenie wartościowego contentu – przepisów kulinarnych z wykorzystaniem produktu, informacji na temat jego składu i postów lifestylowych.
Esencja dobrej okazji
Szeroka akcja komunikacyjna w digitalu to dopiero początek! Na drugą połowę roku planowane jest wzmocnienie działań – tym razem także w formule B2B oraz trade marketingu oraz duża telewizyjna kampania reklamowa. Ten spójny i konsekwentny przekaz zapewni synergiczne wsparcie sprzedaży herbaty Battler. Tak duże zaangażowanie GladioGroup w komunikację marketingową to okazja, z której opłaca się skorzystać właśnie teraz – gdy uwaga konsumentów skierowana jest na ofertę świeżej marki, a ich zainteresowanie wciąż wzmacniane szeroko zakrojoną akcją komunikacyjną. Wybór opakowań herbat Battler na półce sklepu to esencja dużej biznesowej szansy dla każdego sprzedawcy!