Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

26.02.2016 / 15:51
StoryEditor

Słodycze na Wielkanoc

Konsumenci coraz chętniej kupują słodycze w opakowaniach nawiązujących do konkretnych świąt, uroczystości, a nawet okazji zakupowych. Wielkanoc nie jest tu wyjątkiem, szczególnie że zbiega się z nadejściem wiosny. Najwyższy czas zamówić świąteczne słodkości.

Na wielkanocnym stole wśród tradycyjnych potraw zawsze jest miejsce dla ciast i słodyczy. A mimo coraz bogatszej oferty rynkowej zainteresowanie produktami w okolicznościowych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 12:00
StoryEditor
PepsiCo inwestuje w napoje z prebiotykami. Koncern przejmuje markę Poppi
PepsiCo przejęło start-up Poppi oraz stworzoną przez niego markę funkcjonalnych napojów pod tą samą nazwą (fot. Shutterstock)

PepsiCo Inc. ogłosiło, że zawarło ostateczną umową przejęcia firmy Poppi. Wraz z nią do portfolio koncernu trafi marka Poppi, którą sygnowane są funkcjonalne napoje gazowane, łączące prebiotyki, sok owocowy i ocet jabłkowy. Ile PepsiCo zapłaciło za ten koncept?

Firma i marka Poppi została założona przez małżeństwo Allison i Stephena Ellsworthów z Teksasu, którzy początkowo we własnej kuchni zaczęli produkcję niskokalory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 11:05
StoryEditor
Silny spadek dynamiki sprzedaży detalicznej w sklepach. Główny ekonomista Credit Agricole wyjaśnia, co było jego przyczyną
Po styczniowym szaleństwie zakupowym, w lutym Polacy ograniczyli wydatki (fot. Shutterstock)

Zgodnie z najnowszymi danymi GUS sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zmniejszyła się w lutym br. w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej o 0,5 proc. W porównaniu ze styczniem tąpnięcie było jeszcze większe, wyniosło 6 proc. Skąd ten zwrot akcji?

Sprzedaż detaliczna liczona w cenach stałych spadła w lutym br. w porównaniu do lutego ub.r. o 0,5 proc. Po wyeliminowaniu wpływu czynników sezonowych sprzedaż detaliczna zmniej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 03:49