Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.05.2013 / 16:19
StoryEditor

Tabliczki i praliny – każdy centymetr półki musi zarabiać

()
Słodycze czekoladowe to trzecia, pod względem wielkości sprzedaży, kategoria spożywcza na polskim rynku. Wprowadzenie kilku podstawowych zasad zarządzania tym asortymentem w sklepie pozwoli na dużo lepsze wykorzystanie jego potencjału.

Zarządzanie kategorią to proces, który – poprzez dobór odpowiedniej oferty oraz właściwe wykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej – prowadzi do zwiększenia obrotów i zysków sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 14:22
StoryEditor
Bacówka otworzy flagowe sklepy w największych miastach w Polsce. Sieć mocniej postawi też na ekspansję za granicą [NASZ NEWS]
Dariusz Kucz, prezes firmy Bacówka Towary Tradycyjne zapowiada rozwój sieci sklepów pod tym szyldem zarówno w kraju, jak i za granicą (fot. materiały prasowe)

Chcemy, aby Bacówka była pierwszym wyborem, jeśli chodzi o polskie wyroby tradycyjne premium. Od Tokio do Brzeska – mówi Dariusz Kucz, prezes firmy Bacówka Towary Tradycyjne w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Kluczową rzeczą dla osiągnięcia tego celu będzie rozwój sieci sklepów. Wiemy, gdzie Bacówka ma zamiar je otwierać.

Sieć sklepów Bacówka Towary Tradycyjne, prowadzoną przez firmę pod tą samą nazwą, obecnie liczy 40 placówek, przy czym trzy z nich działają za granicą. W perspektywie tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 16:25
StoryEditor
Zarobki w hurtowniach cash & carry. Eurocash, Makro i Selgros nie chcą chwalić się, ile można zarobić w halach sieci
Sieć Selgros informuje, że w 2024 r. średnia wartość podwyżki wynagrodzeń w halach tej sieci wyniosła 11 proc. (fot, materiały prasowe)

Eurocash, Makro oraz Selgros to wiodący operatorzy hal cash & carry w Polsce. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl zapytała każdą z tych sieci o to, ile wynosi wynagrodzenie, które proponuje pracownikom, od czego zależy jego wysokość oraz jak wygląda kwestia podwyżek dla tej grupy.

Największym operatorem na rynku cash & carry w Polsce - pod względem liczby placówek - jest Grupa Eurocash. Na koniec czerwca 2024 r. prowadziła ona 172 hale tego typu (in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 19:54