Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.04.2016 / 11:19
StoryEditor

Rośnie zainteresowanie żywnością naturalną

carrefour zdrowa żywność ()
W 2015 roku Polacy wydali na „zdrowe" produkty nawet 800 mln zł. W roku 2016 wzrost sprzedaży w tym segmencie może wynieść kilkanaście procent, by w roku 2017 osiągnąć 1 mld – podaje DNB Bank Polska.

Polacy prowadzą coraz zdrowszy tryb życia, co ma swoje odzwierciedlenie w zmianie nawyków żywieniowych. Choć wciąż cenią kuchnię tradycyjną, jednak coraz ograniczają niezdrowe t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:12
StoryEditor
Śmiały ruch Kauflandu. Sieć supermarketów przechodzi do nowego sojuszu zakupowego
Na zdj. sklep sieci Kaufland (fot. ZhakYaroslav/Shutterstock)
Już 1 stycznia 2025 r. duży dyskont Kaufland dołączy do międzynarodowego sojuszu zakupowego Age Core z siedzibą w Genewie i zakończy swoje zaangażowanie w grupie zakupowej European Marketing Distribution.

Od 1 stycznia 2025 roku Kaufland wzmocni międzynarodowy sojusz zakupowy Age Core, w skład którego wchodzą takie firmy jak Colruyt (Belgia), Coop (Szwajcaria), Conad (Włochy) i E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 16:04
StoryEditor
Nowy gang w Biedronce. Jakie maskotki szykuje dyskontowa sieć w 2024 roku i kiedy trafią one do sklepów?
W sierpniu 2024 roku do sklepów Biedronka trafią maskotki z nowego gangu (fot. Shutterstock)
Biedronka jest już gotowa do kolejnej odsłony swojej kampanii lojalnościowej. Po gangach: świeżaków, słodziaków, fajniaków, swojaków, bystrzaków i mocniaków, do sklepów prawdopodobnie z końcem sierpnia trafią nowe maskotki. Sieć handlowa wybrała już nazwę dla nowej kampanii.

Sieć sklepów Biedronka konsekwentnie co roku, od ośmiu lat, w drugiej połowie sierpnia startuje z kampanią, w ramach której za zdobyte naklejki można odebrać zaprojektowane sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:10