14.10.2019 / 08:11
StoryEditor

Polskie, rodzinne firmy i ich produkty wpisują się w trend slow food

(fot. materiały prasowe)
„TOTA dobra mąka” od Młynów Zbożowych ŻABCZYŃSCY – oferta oparta na równowadze w odżywianiu idealnie wpisuje się w trend „slow food”. Polskie, rodzinne firmy po raz koleiny udowadniają, że potrafią stworzyć ofertę produktów, którą mogą pozazdrościć najwięksi giganci rynku.

Linia „TOTA dobra mąka” to mąki pszenne od typu 450 po mąkę pełnoziarnistą typ 2000; mąka żytnia typu 720, razowa 2000 i żytnia pełnoziarnista. Nie mogło zabraknąć w ofercie mąki or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 20:10