Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.07.2013 / 12:09
StoryEditor

Malma wchodzi do gry o miliard

Rafał Dziobko, dyrektor spółki Makarony Polskie ()
Osłabiony serią podwyżek cen surowców rynek makaronów zamienia się w ring, na którym o portfele konsumentów w niedalekiej perspektywie walczyć będzie 4‑5 producentów. Przejęcie Malmy przez Lubellę jeszcze bardziej spolaryzuje obecny układ sił.

Informacje, jakoby kierowana przez Krzysztofa Pawińskiego Grupa Maspex Wadowice była zainteresowana przejęciem legendarnej marki Malma, która w latach 90. brylowała na sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 14:54
StoryEditor
Eurocash liczy na poprawę wyników w 2025 r. Jakie zmiany mają w tym pomóc grupie?
Paweł Surówka, prezes Eurocash

Przyszły rok będzie pod hasłem dalszej efektywności kosztowej, integracji hurtu, transformacji Delikatesów Centrum, doprowadzania do rentowności spółek oraz digitalizacji - zapowiedział prezes Eurocash Paweł Surówka.

Jak podkreślił prezes Eurocash Paweł Surówka w rozmowie z PAP Biznes, plan Eurocash na 2025 rok zakłada przeprowadzanie dalszej efektywności kosztowej, integrację hurtu, transf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 15:50
StoryEditor
Sieć drogerii DM znacząco zwiększyła udział na rodzimym rynku, m.in. dzięki markom własnym i żywności organicznej
Sklepy DM zdobyły dużą przewagę nad konkurencją również dzięki ofercie żywności organicznej.

Niemiecka grupa drogeryjna DM zwiększyła swój udział na rodzimym rynku do 26,8 proc. Wartość sprzedaży wzrosła w tym czasie o prawie 10 proc. m.in. dzięki udziałowi marek własnych i rozwijaniu omnichannel.

Firma planuje zainwestować ponad miliard euro w nowy, odświeżony wizerunek sklepów - poinformował Christoph Werner, prezes zarządu DM.

Jak wynika z podsumowania roku fina...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 08:36