Do normalności wraca też i branża spożywcza. A wręcz można powiedzieć, że niektóre jej segmenty weszły w czasie pandemii na lepsze tory. Więcej czasu w domu oznaczało, że posiłek przekształcił się z pośpiesznej konieczności w rytuał. Konsumenci poszukiwali funkcjonalnych przekąsek nie tylko zaspokajających głód, ale też dostarczających energii. Transparentność listy składników stała się wymogiem. Zdrowie zaczęło być najważniejsze, a pandemia wpłynęła tym samym na trendy konsumenckie. Związany z nią lockdown zmusił niektórych z nas do dokonania w swoim życiu dużych zmian. Paradoksalnie zmiany te pozwoliły nam dostrzec jak bardzo wcześniejszy tryb życia nam nie służył. Zamknięci w domach postanowiliśmy w końcu o siebie zadbać: zdrowo i regularnie się odżywiać, dbać o ciało i psyche.
Taki kierunek obiera marka Hello Day!, której strategiczne hasło #ChangeYourLife nawołuje do podjęcia zmiany w pierwszej kolejności od siebie. Nie są to puste słowa bo sama marka zaczęła zmiany od poszerzenia portfolio produktowego, a także wprowadzenia rozwiązań, mających na celu ułatwienie swoim konsumentom zdrowego życia z poszanowaniem planety. Dlatego w portfolio Hello Day! są tylko produkty na bazie wysokiej jakości składników bez szkodliwych dodatków (olej palmowy, syrop glukozowo-fruktozowy, konserwanty, aromaty) oraz firma realizuje aktywną politykę kontroli soli i cukru. Widniejąca na opakowaniach markiza kojarzy się z naturalnością i zakupami bezpośrednio od rolników.
A oferta jest szeroka, bo obejmuje trzy uzupełniające się kategorie: płatki śniadaniowe (granole, musli, owsianki, płatki owsiane), przekąski (miodowe batoniki orzechowe) oraz napoje (smoothie), które pełnią rolę płynnych przekąsek. Innowacyjność podejścia do produktów przejawia się także w inteligentnych rozwiązaniach opakowaniowych i proekologicznych (recycling,Crocodile, 2nd Life of Pack).
Produkty odniosły sukces na wielu rynkach międzynarodowych m.in na Wegrzech, Chorwacji, Ukrainie, Rosji, Maroku. Finalizowane są także listingi w Finlandii, Francji, Włoszech. W Polsce oferta dostępna w dostawie na Frisco.pl.
A co mamy pysznego do jedzenia? Zdecydowanym brand hero Hello Day! jest smoothie wytworzony z naturalnego przecieru i soku z owoców oraz kokosa, który dzięki gęstej konsystencji jest de facto płynna przekąska zaspokajając głód. Wyróżnia się w kategorii 0% dodanego cukru i jakichkolwiek szkodliwych składników jak np. olej palmowy, syrop glukozowo-fruktozowy czy konserwanty. Dzięki niezagęszczonym surowcom oraz unikalnemu procesowi produkcji smak marakui, mango, ananasa i brzoskwini jest niemal identyczny jak świeży owoc. Tak bardzo, że chce się to pić bez końca! Idealne na szybkie śniadanie w drodze do pracy czy zdrową przekąskę w ciągu dnia. Podobnie jest z orzechowymi batonikami o chrupiącej i ciągnącej się konsystencji na bazie całych orzechów, 20% miodu kwiatowego i pysznego smaku dodatków: soli morskiej, żurawiny, czekolady. Na słodko, słono albo owocowo - jak nam podniebienie podyktuje. Hello Day! oferuje też wyróżniające się na polskim rynku typy płatków śniadaniowych jak musli, granole czy owsianki.
Hello Day! ma szansę rywalizować z konkurencją w kategorii napojów, przekąsek i produktów śniadaniowych pod względem bogatej receptury, jakościowych składników, atrakcyjnej ceny, a przede wszystkim fantastycznego smaku.
Pełne portfolio Hello Day! dostępne na stronie https://agusglobal.com/pl