21.03.2018 / 00:08
StoryEditor

Makarony Polskie zanotowały wzrost przychodów w 2017 r.

Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie. (materiały prasowe)
Przychody ze sprzedaży Grupy Makarony Polskie w 2017 roku wyniosły 144,9 mln zł i były o ok. 20,7 mln zł wyższe w stosunku do 2016 roku. Wartość sprzedaży w kategorii makaronów była wyższa o ok. 6,1 mln zł tj. ok. 6,4 proc. w stosunku do 2016 roku. Wzrost był wynikiem przeprowadzenia szeregu akcji in out-owych na innowacyjne produkty prozdrowotne.

Sprzedaż przetworów mięsno-warzywnych wzrosła w analizowanym okresie o ok. 14,6 mln zł do kwoty ok. 28,9 mln zł. Wzrost w wysokości ok. 103,5 proc. r/r był wynikiem rozszer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 15:42
StoryEditor
Rząd chce uruchamiać "hybrydowe bazary”. Michał Kołodziejczak wyjaśnia, co kryje się pod tą nazwą
Wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak zdradza, że rząd planuje stworzenie hybrydowych bazarów, gdzie każdy będzie mógł zrobić zakupy za pomocą nowoczesnej aplikacji (fot. Facebook)
W pakiecie zobowiązań zaprezentowanym przez premiera Donalda Tuska znalazła się kwestia "uruchomienia programu budowy nowoczesnych targowisk w każdym mieście”. Wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi tłumaczy, co ten program zakłada w praktyce i jak rząd wyobraża sobie nowoczesne targowisko.

Nowoczesna klimatyzowana hala, a w niej stoiska pełne świeżutkich płodów rolnych w atrakcyjnych cenach. Czy tak będą wyglądały nowoczesne targowiska, których budowę w każdym mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 08:39
StoryEditor
Leroy Merlin zmienia nazwę w Rosji. Kolejny raz
Leroy Merlin (fot. Shutterstock)
Były rosyjski oddział sieci Leroy Merlin, który po zmianach właścicielskich przeszedł w ręce lokalnego zarządu, zmienia nazwę. Od teraz będzie się nazywał Lemana PRO.

O sprawie pisze Reuters, który podkreśla, że spółka-matka Leroy Merlin, czyli ADEO ogłosiła w marcu zeszłego roku, że sieć w Rosji zmieni właściciela. Wcześniej firma nie wykony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:38