Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

27.04.2016 / 09:43
StoryEditor

Komagra, Bioagra-Oil i BZK Group połączą się w jedną firmę

Zbigniew Komorowski, właściciel m.in. Bakomy integruje swój biznes związany z produkcją oleju rzepakowego i biopaliw. Komagra, Bioagra-Oil i BZK Group połączą się w jeden podmiot pod nazwą BZK TM, który będzie zarządzał znakami towarowymi należącymi do wszystkich trzech przedsiębiorstw.

Do urzędu Ochrony Konkurencji i konsumentów wpłynął wniosek o pozwolenie na utworzenie przez firmy Komagra, Bioagra-Oil, BZK Group i pana Zbigniewa K. wspólnego przedsiębiorcy p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:05
StoryEditor
Lidl zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO Kobiet 2025
Lidl rozszerza swoje portfolio partnerstw sportowych i został sponsorem turnieju UEFA Women‘s EURO 2025 (fot. mat.pras.)

Po Mistrzostwach Świata w Kolarstwie UCI 2023, sponsoringach piłki ręcznej kobiet i mężczyzn na EHF EURO, IHF World Championships, a także po UEFA EURO 2024, UEFA Lidze Europy i UEFA Lidze Konferencji Lidl rozszerza swoje portfolio partnerstw sportowych i został sponsorem turnieju UEFA Women’s EURO 2025.

Nowe partnerstwo jest naturalną ewolucją zaangażowania Lidla w świat sportu, po udanej współpracy w dziedzinie sportu kobiecego (piłka ręczna i kolarstwo) oraz męskiego (UEFA EU...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:16
StoryEditor
Za wysokie ceny w małych sklepach odpowiadają dostawcy i dyskonty? Handel małoformatowy wskazuje winnych
Za wysokie ceny w małych skelpach odpowiadają producenci, którzy często ulegają presji ze strony dyskontów - grzmi Polska Izba Handlu (fot. Shutterstock)

Ceny w małych sklepach są niekonkurencyjne i zniechęcają klientów do zakupów – przyznaje Polska Izba Handlu, zastrzegając, że nie jest to winą właścicieli tych placówek. Organizacja stoi na stanowisku, że odpowiedzialność za taki stan ponoszą producenci, którzy ulegają naciskom ze strony dyskontów i nie umieją wykorzystać potencjału handlu małoformatowego.

– Powodem problemów polskich sklepów małoformatowych są znaczące dysproporcje w podejściu wielu producentów do poszczególnych formatów sklepów, niejednokrotnie wymuszone przez p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:01