04.04.2018 / 12:27
StoryEditor

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex: Widzimy swoje miejsce na giełdzie. Przygotowujemy się do sukcesji

(Maspex)
- Nie ulega również wątpliwości, że giełda byłaby dobrym sposobem na rozwiązanie zbliżającego się wyzwania generacyjnego. Stworzyłaby naszej firmie możliwość rozwoju i jednocześnie ułatwiła udziałowcom swobodę działania w sprawach zmian właścicielskich - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex.

(...)

Ten pytanie ciągle się powtarza, ale muszę zapytać: co z giełdą? Czy jest szansa na debiut Maspeksu na warszawskiej lub innej giełdzie w regionie?

Docelowo widzimy s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 09:15
StoryEditor
Wódka z Polski przejmuje miejsce po rosyjskich trunkach. Mocno rośnie eksport poza UE
Rośnie eksport polskiej wódki (fot. Shutterstock)

Dane Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa pokazują, że eksport polskiej wódki wzrósł w skali roku wartościowo o ok. 7 proc. Szczególnie dobrze radziły sobie kierunki pozaunijne.

O sprawie pisze „Rzeczpospolita”, która zwraca uwagę, że eksport na rynki wspólnoty nieco spadł, ale ten poza nią urósł aż o 28,2 proc. To efekt przede wszystkim embarga nałożon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 15:52
StoryEditor
Browary całe w nerwach. Polacy kupili prawie 100 mln butelek lub puszek piwa mniej w skali całego roku. Co się dzieje?
Piwo (fot. Shutterstock)

Branża browarnicza pokazała, jak wyglądał rynek piwa w 2024 roku. Wart był 22,9 mld zł, co oznacza wzrost ledwie o 0,2 proc. Wolumenowo skurczył się on jednak o 1,7 proc., co oznacza kontynuację trendu spadkowego. Sytuację ratują piwa bezalkoholowe, które rosną wartościowo i wolumenowo w tempie ok. 17 procent.

Wolumen sprzedaży spadł z 3,06 mld litrów w 2023 roku do 3,02 mld w zeszłym roku i można oczekiwać, że za rok spadnie poniżej  3 mld litrów. W podziale na miesiące największe sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 08:04