05.03.2018 / 10:00
StoryEditor

Chodzi o to, by dzielić się pozytywnymi emocjami – Delecta i Bakalland na Wielkanoc

(fot. Bakalland - materiały prasowe)
Wielkanoc pod względem tradycji rodzinnej celebracji świąt ustępuje jedynie Bożemu Narodzeniu. Pomimo zmiany stylu życia i coraz większej świadomości żywieniowej Polaków, słodkie wypieki i desery pozostają niezmiennym elementem świątecznego stołu. To przestrzeń potrzeb, które doskonale zaspokaja dopełniająca się oferta marek Delecta i Bakalland.

Święta wielkanocne to drugi, po Bożym Narodzeniu, okres sprzedażowy istotny dla kategorii, w których operują Delecta i Bakalland, lecz zdecydowanie słabszy niż święta grudniowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:31