30.06.2017 / 11:40
StoryEditor

Wiceprezes UOKiK: Urząd nie będzie ustalał cen produktów spożywczych!

Bernadeta Kasztelan-Świetlik, wiceprezes UOKiK (fot. materiały prasowe)
- Jesteśmy konsekwentni, od lat powtarzamy: nie, nie będziemy ustalać cen! Nie jesteśmy ani strażnikiem, ani regulatorem tego rynku - mówi Bernadeta Kasztelan-Świetlik, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, komentując wchodzące wkrótce w życie przepisy ustawy o przewadze kontraktowej. Jak dodaje, pytanie o to, czy UOKiK zamierza ustalać ceny bądź weryfikować ich poziom jest "chyba najczęściej zadawanym".

Bernadeta Kasztelan-Świetlik podkreśla, że rynek produktów rolno-spożywczych jest bardzo specyficzny, gdyż mechanizmy konkurencyjne są na nim zaburzone przez interwencjonizm pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 14:18
StoryEditor
Dino uruchomiło sklep internetowy. Co można w nim kupić?

Na stronie internetowej sklepów Dino pojawiła się nowa zakładka - eDino. To oznacza, że sieć ruszyła z działalnością e-commerce’ową. Czy ma to związek z asortymentem kosmetycznym po przejęciu drogerii Zebra?

Dino zmyliło przeciwników. Pod koniec 2023 roku sieć przejęła udziały w drogerii internetowej eZebra, oferującą szeroką paletą artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2025 / 10:02
StoryEditor
Brian Olesen, szef Netto Polska: mamy apetyt na więcej. Jak Salling Group będzie rozwijało się w Polsce i krajach bałtyckich? [Retail Trends 2025]
Zdjęcie z debaty ”Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025 Country manager Netto Polska Brian Olesen odniósł się do aktualnej sytuacji geopolitycznej i wyzwań stojących przed sektorem handlu FMCG. Mimo niepewności na rynkach międzynarodowych i napięć za wschodnią granicą, duńska sieć nie zwalnia tempa. Wręcz przeciwnie – kontynuuje ambitną ekspansję.

– Świętujemy w tym roku 30-lecie obecności w Polsce i nadal mamy apetyt na więcej – podkreślił Brian Olesen, otwierając swoją wypowiedź. Jak dodał, Polska jest jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:51