13.12.2023 / 14:13
StoryEditor

REEVA rusza z kampanią influencer marketingową pod hasłem „Tworzymy rodzinne wspomnienia."

Znana z popularnych i cenionych zup błyskawicznych marka REEVA rozpoczęła kampanię influencer marketingową w mediach społecznościowych. Jej celem jest budowanie wizerunku marki jako towarzyszki radosnych rodzinnych chwil i źródła oszczędności czasu. Kampania zakłada dotarcie do 1,8 miliona odbiorców

Akcji realizowana jest pod hasłem „REEVA. TWORZYMY RODZINNE WSPOMNIENIA”. Uczestniczy w niej ponad trzydzieści mikro- i makroinfluencerek na platformach Instagram i Facebook.

„Żyjemy w coraz bardziej zabieganym świecie. W szczególności przed świętami brakuje nam czasu dla bliskich i samych siebie. Dzięki zupom błyskawicznym Reeva nie trzeba spędzać godzin w kuchni, a zaoszczędzony w ten sposób czas można poświęcić na rozwijanie swoich pasji, odpoczynek czy robienie świątecznych dekoracji.” - mówi Katarzyna Łuszczyk, Marketing Manager marki Reeva.

Cała kampania potrwa do końca grudnia 2023 i wpisuje się w strategię zwiększania świadomości produktu, w tym pokazania kategorii jako posiłku, który jest gwarantem oszczędności czasu i dobrego smaku.

Reeva zdobyła uznanie wśród milionów klientów z ponad czterdziestu krajów na całym świecie. Jej dostawca – firma „Euro Food Service” (EFS) – to jeden z czołowych producentów dań typu fast food w Europie, oferujący klientom bogaty wybór innowacyjnych technologicznie produktów.

W Polsce zupy błyskawiczne Reeva są dostępne w kanale nowoczesnym i występują w takich wariantach smakowych, jak: kurczak, pikantny kurczak, gulasz, boczek i ser, barszcz czerwony i pomidorowa.

23. grudzień 2024 00:38