19.02.2021 / 14:32
StoryEditor

Adam Jamróz nowym prezesem w Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem w Kielcach

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem w Kielcach (Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem w Kielcach)
Z końcem grudnia 2020 r. na emeryturę przeszła Anna Tomaszewska pełniąca od 2017 r. funkcję prezesa zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem. W związku z tym 12 stycznia br. rada nadzorcza spółdzielni wybrała na stanowisko prezesa Adama Jamroza.

Jak podkreślają przedstawiciele Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem w Kielcach za wyborem Adama Jamroza na prezesa spółdzielni przemawiał fakt, iż ma on doświadczenie w wielu ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 13:19
StoryEditor
Blisko 24 mld obrotu. Są dane NIQ dotyczące sprzedaży w sklepach małoformatowych w I kwartale 2025 roku
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w I kwartale. NIQ publikuje dane (fot. Shutterstock)

Firma badawcza NIQ przedstawiła analizy dotyczące sprzedaży FMCG w małym formacie - rozumianym jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Z danych wynika, że w pierwszym kwartale wyniosła ona blisko 24 mld złotych. W porównaniu z poprzednim rokiem, był to niespełna jednoprocentowy wzrost wartościowy, przy jednoczesnym spadku sprzedaży wolumenowej o 7 procent.

Analitycy z NIQ wskazują, że największy udział wartościowy w sprzedaży miały produkty z koszyka spożywczego. Mieliśmy tu do czynienia ze spadkiem wartościowym o 1 procent i wolu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 15:09
StoryEditor
1728,92 zł - takiego koszyka można pozazdrościć. Uber Eats i Carrefour podsumowują współpracę
Ponad 15 tysięcy produktów na klik – Uber Eats i Carrefour podsumowują pół roku współpracy (fot. Uber Eats)

Sześć miesięcy po starcie, współpraca Uber Eats i Carrefour okazuje się przykładem dynamicznego rozwoju usług q-commerce na polskim rynku. Tylko w tym roku liczba dostaw w ramach współpracy wzrosła 4-krotnie.

Współpraca, zainaugurowana jesienią ubiegłego roku, już po miesiącu przeszła z etapu testów do pełnoskalowej usługi, obejmującej kilkadziesiąt lokalizacji. Obecnie to ponad 120 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 05:24