10.08.2024 / 12:33
StoryEditor

Lidl poszerza testy oferty diety pudełkowej na kolejne sklepy. Czy klienci chcą cateringu dietetycznego?

Lidl rozwija ofertę produktów convenience w sklepach, fot. Body Chief

Sieć Lidl Polska poszerza ofertę produktów Body Chief na kolejne miasta. Od 8 sierpnia „pudełka” są dostępne w siedmiu sklepach we Wrocławiu. Dyskonter wskazuje, że jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcieli mieć możliwość kupowania tego typu produktów stacjonarnie. Lidla zapowiada dalszy rozwój projektu.

Współpraca Lidl Polska z marką Body Chief rozpoczęła się w lutym br., gdy gotowe dania mogli zakupić klienci wybranych sklepów m.in. w Poznaniu oraz Swarzędzu. Po pierwszej fazi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2024 / 14:12
StoryEditor
Ekspansja polskich e-sklepów na rynki zagraniczne przybiera na sile
Ekspansja polskich e-sklepów na rynki zagraniczne przybiera na sile (fot. Zyro/Unsplash)

Właściciele polskich sklepów internetowych coraz częściej rozważają rozszerzenie rynku zbytu. Z raportu "Kierunek: cross-border e-commerce" wynika, że już 38,9 proc. respondentów, prowadzi aktywną sprzedaż internetową w różnych krajach.

Ponad 14 proc. ankietowanych wskazuje, że sprzedaje tylko w Polsce, jednak planuje w bliskiej przyszłości uruchomić sprzedaż zagraniczną.

– Rynek musiał w ostatnich latac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2024 / 10:28
StoryEditor
Polacy wydają na alkohol coraz więcej pieniędzy. Czy to wynik inflacji czy zmian w koszykach?
Polacy i alkohol – z roku na rok wydajemy więcej! 

PanParagon postanowił sprawdzić, jakie kwoty przeznaczane są w Polsce na alkohol podczas jednorazowych zakupów. Badanie pokazuje zmieniające się trendy wśród polskich konsumentów. Dowiadujemy się z niego też po jakie alkohole sięgają konsumenci.

Każdego miesiąca w aplikacji PanParagon zapisywanych jest średnio 1,5 mln dowodów zakupu. - Tak obszerne, anonimowe dane z paragonów to rzetelne źródło wiedzy m.in. o rzeczyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. sierpień 2024 12:34