10.01.2018 / 10:04
StoryEditor

Karmy dla kotów – jak budować ekspozycję, aby zwiększyć sprzedaż?

(fot. mat. pras.)
Karma dla zwierząt jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii na rynku FMCG. Istnieje coraz większe zapotrzebowanie nabywania takich produktów wśród właścicieli zwierząt domowych. Odpowiedni merchandising, przygotowywanie planogramów i budowanie właściwej ekspozycji karmy dla zwierząt opiera się na kilku podstawowych zasadach, a stosowanie ich wpływa znacznie na zwiększenie sprzedaży – mówi Paweł Waśko, Group Account Manager z ASM Sales Force Agency.

Zgodnie z ogólnym trendem zdrowego odżywiania wzrasta również świadomość właścicieli zwierzaków domowych, którzy swoich podopiecznych coraz częściej karmią gotowymi produktami, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 14:09
StoryEditor
Firmy handlowe padają jak muchy. Podsumowanie upadłości i restrukturyzacji firm w 2024 r.

Rok 2024 nie był łaskawy zarówno dla polskich firm. W ciągu minionych dwunastu miesięcy miało miejsce więcej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych niż w 2023 r. Branżami, której najbardziej dotknęły problemy finansowe, były handel, budownictwo, przemysł i transport.

Rosnące koszty, trudna sytuacja gospodarcza, ostra konkurencja i bardzo ostrożny konsument – to tylko niektóre czynniki, które wpływały na kondycję przedsiębiorstw na polskim ry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 11:10
StoryEditor
Eurocash robi masową integrację swoich sieci sklepów i chce cały proces prowadzić błyskawicznie. Co oznaczają dla sklepów?
Dzięki integracji systemów właściciele sklepów otrzymają dostęp do narzędzia, które połączy systemy kasowe z panelem detalisty, promocjami organizowanymi przez producentów oraz aplikacją mobilną ”Moje Sklepy” (fot. Grupa Eurocash)

Grupa Eurocash wdraża EuroPlatform na szeroką skalę. Dzięki integracji z M/platform narzędzie do zarządzania placówką handlową będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów. Zakończenie integracji systemów planowane jest na koniec I kw. 2025 roku.

Integracja technologiczna narzędzi M/platform i EuroPlatform to odpowiedź Grupy Eurocash na wyzwania, jakie niesie zmieniający się rynek handlu detalicznego. Nowe zintegrowane r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. styczeń 2025 10:43