24.05.2016 / 15:10
StoryEditor

Ajinomoto zwiększa moce produkcyjne i zmienia strategię

Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Ajinomoto zwiększa moce produkcyjne i zmienia strategię (Paweł Jachowski)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Ajinomoto zwiększa moce produkcyjne i zmienia strategię (Paweł Jachowski)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Ajinomoto zwiększa moce produkcyjne i zmienia strategię (Paweł Jachowski)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Zakład produkcyjny Ajinomoto w Małkinii Górnej (fot. materiały prasowe)
Firma Ajinomoto Poland uruchomiła w minionym tygodniu w swoim zakładzie w Małkinii Górnej nową linię służącą do produkcji zupek instant z makaronem w kubku. Dzięki inwestycji, której koszt wyniósł ok. 7 mln euro, zdolności produkcyjne spółki wchodzącej w skład japońskiej Ajinomoto Group zostaną podwojone ze 100 mln do 200 mln sztuk zupek rocznie.

Otwarcie dodatkowej linii produkcyjnej ma pomóc Ajinomoto w realizacji nowej strategii rozwoju firmy. Zarząd spółki chce, aby Ajinomoto kładło coraz większy nacisk na wyroby pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.01.2025 / 10:22
StoryEditor
Aldi inaczej niż Lidl i Biedronka zaprasza kierowców do parkowania przy sklepach sieci. Dlaczego?

W przekazie marketingowym sieci handlowych, zwłaszcza tych dyskontowych z Biedronką i Lidlem na czele, dominują obecnie niskie ceny. Są one komunikowane wszelkimi możliwymi kanałami, od reklam telewizyjnych, przez aplikacje mobilne, po gazetki promocyjne i billboardy. Aldi postanowiło zwrócić uwagę klientów na rzecz zupełnie inną niż "taniość".

Aldi uznało, że dla części klientów – tej zmotoryzowanej, a dodatkowo niezbyt wprawionej w sztuce wciskania auta w każde najmniejsze miejsce postojowe – czynnikiem dec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 08:40
StoryEditor
Lagardère Travel Retail testuje robota-kelnera w swoich restauracjach
Robot testowany w restauracji, której operatorem jest Lagardere Travel Retail (fot. LTR)

Operator takich sieci jak m.in. InMedio, 1Minute Smacznego czy So Coffee rozpoczał pilotaż robotów kelnerów. Maszyny zajmować się będą w restauracjach m.in. marketingiem, sprzątaniem i serwowaniem dań.

Lagardere Travel Retail nie zdradziło, w ilu dokładnie placówkach oraz w jakich lokalizacjach trwają testy robota-kelnera. Wiadomo natomiast, że firma podchodzi do tematu robo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 16:05