Rosnące zapotrzebowanie na gotowe do spożycia dania, różnorodność i autentyczność to trendy, które obserwujemy, i dokładnie w tych obszarach najlepiej działamy – powiedział Kaneda Hiroki, General Manager Acecook. Kaneda Hiroki objął kierownictwo w Acecook w kwietniu 2023 roku, a jedną z głównych zmian w kierunku rozwoju firmy jest skoncentrowanie się na rynkach europejskich, przy istotnej roli Polski.
– Biorąc pod uwagę wieloletnią głęboką relację pomiędzy Polską a Japonią w wielu różnych dziedzinach, znacząca pozycja Polski w naszej strategii nie jest niespodzianką – kontynuował Pan Kaneda – podczas naszych wizyt w Warszawie zauważyliśmy też, jak bardzo autentyczny japoński ramen jest poszukiwany przez polskich konsumentów.
– Długoletnie partnerstwo z Flavor Hub stanowi istotne wsparcie dla naszej ekspansji. Dotychczasowa współpraca wyniosła naszą obecność w Polsce w ostatnich latach na nowy poziom, i z pewnością kontynuujemy razem tę podróż – powiedział Kurose Hitohisa, Export Manager Acecook.
– Nasza współpraca jest przykładem synergii doskonałości produktów, sprawności operacyjnej i skutecznego rozwoju biznesu – dodaje Tung Nguyen-Brodnicki, Managing Director Flavor Hub.
Polski rynek żywności instant rośnie ze względu na szybkie tempo życia, a konsumenci poszukują różnorodności i innowacji. Dlatego widzimy szanse wprowadzenia produktów Acecook nie tylko na polski, ale również na inne europejskie rynki – twierdzi Mariusz Słapa, Head of Sales Flavor Hub.
Biorąc pod uwagę aktualne trendy konsumenckie, prestiż produktów rodem z Japonii oraz rosnącą modę na japoński Ramen, widzimy, że firma Acecook wybrała idealny moment na podbój naszego rynku.