Na rynek polski wprowadził je dystrybutor - firma Optymer Trade. Postanowiliśmy sprawdzić, jak poradzą sobie z brudem, do którego zwalczania zostały stworzone. Sprawdziliśmy sześć specyfików marki Dasty:
- Dasty środek do czyszczenia łazienek (700 ml)
- Dasty płyn do usuwania kamienia i rdzy (700 ml)
- Dasty płyn do mycia szyb Pink Soul (700 ml)
- Dasty żel do mycia powierzchni drewnianych Wood and Laminate Care delikatny (700 ml)
- Dasty odtłuszczacz lemon (1000 ml)
- Dasty odtłuszczacz extra strong (1000 ml)
Już na wstępie okazuje się, że wygląd opakowań nie jest przypadkowy. Jak zwraca uwagę producent, design butelek ma nawiązywać do jednego z najsłynniejszych włoskich zabytków, czyli renesansowej katedry Santa Maria del Fiore we Florencji.
Postanowiliśmy poddać produkty konkretnym próbom i zobaczyć, jak sprawdzą się w boju. Wszystkie poradziły sobie naprawdę dobrze. Dasty środek do czyszczenia łazienek swobodnie poradził sobie z zabrudzeniami na umywalce, a Dasty płyn do usuwania kamienia i rdzy bez najmniejszego problemu uporał się z zaschniętym kamieniem na kranie i pozostawił go błyszczącym.
Podobnie było w przypadku Dasty żel do mycia powierzchni drewnianych Wood and Laminate Care delikatny oraz płynu do mycia szyb Dasty Pink Soul. Również oba odtłuszczacze dobrze poradziły sobie zarówno z nieco przyschniętym tłuszczem z piekarnika, jak i rozlanym olejem silnikowym. Jak dokładnie wyglądały nasze testy, możesz sprawdzić na nagranym przez nas filmie.
Linia produktów Dasty, oprócz charakterystycznego wyglądu butelek, przykuwa uwagę przede wszystkim delikatnym i naturalnym zapachem. W przeciwieństwie do większości detergentów pozostawia w pomieszczeniu przyjemną woń, która z pewnością spodoba się użytkownikom produktów. Ważną rolę odgrywają też wyraziste kolory opakowań płynów, które przyciągają wzrok konsumentów na półce.
Produkty marki Dasty mogą być stosowane zarówno w gospodarstwach domowych, jak i przez profesjonalistów. Są one dostępne w sieci Auchan oraz drogeriach DM, ale dystrybutor jest otwarty na wprowadzenie produktów do nowych punktów sprzedaży.
Zobacz wideo z naszego testu produktów marki Dasty: