15.05.2018 / 08:24
StoryEditor

Trudne czasy dla kosmetycznego giganta

(fot. Wiadomości Handlowe)
Global Cosmed przeżywa trudny okres w swojej działalności. Słabe wyniki finansowe, opóźnienie w otwarciu nowej mieszalni w Radomiu i wynikającego z tego potężne spadki wyceny firmy sprawiają, że firma szuka nowych sposobów na odbicie - pisze Puls Biznesu.

W 2017 roku strata netto wyniosła aż 80 mln złotych. To efekt przede wszystkim odpisów aktualizujących wartość aktywów, ale na poziomie operacyjnym strata to około 20 mln złotyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 10:42
StoryEditor
Biedronka buduje sieć automatów paczkowych. Czy projekt wstrząśnie rynkiem e-commerce i pomoże dyskonterowi rozwijać biznes online? Jakie są plany rozwoju?
Biedronka i DHL eCommerce Polska będą rozwijać sieć maszyn do odbioru przesyłek, fot. Biedronka
Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka i firma DHL eCommerce Polska ogłosiły nawiązanie partnerstwa, które otwiera nowe perspektywy w zakresie usług logistycznych i handlowych. W ramach współpracy, obie firmy planują systematyczną rozbudowę sieci automatów paczkowych DHL zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju.

Współpraca DHL eCommerce Polska oraz Biedronki to istotne wydarzenie na polskim rynku KEP i szerzej e-commerce Klienci, którzy korzystają z usług DHL eCommerce, będą mieli dostę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 17:07
StoryEditor
Żabka Nano jeszcze nie zarabia, ale przynosi coraz większe przychody
Sklep Żabka Nano w klubie Zdrofit w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Polacy coraz bardziej przekonują się do sklepów autonomicznych, a że najwięcej z nich w Polsce należy do Żabki, można powiedzieć, że to właśnie Żabka Nano oswaja konsumentów z nową technologią. Świadczą o tym wyniki firmy zarządzającej sklepami bezobsługowymi działającymi w sieci. W ub. roku sprzedaż w tych placówkach urosła ponad dwukrotnie.

Ponad dwukrotnie wzrosły przychody ze sprzedaży spółki Żabka Nano w 2023 roku w porównaniu do 2022 roku. Wyniosły one w ub. roku 25,71 mln zł wobec 9,14 mln zł rok wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. lipiec 2024 04:16