28.06.2017 / 10:25
StoryEditor

Ryszard Kryus dyrektorem Działu Eksportu w firmie Politan

Ryszard Kryus objął stanowisko dyrektora Działu Eksportu w firmie Politan, która zajmuje się produkcją artykułów gospodarstwa domowego oraz chemii gospodarczej. Do jego najważniejszych zadań należy wyznaczanie kierunku i realizacja strategii rozwoju marek na rynkach zagranicznych.

Ryszard Kryus z wykształcenia anglista i ekonomista, legitymuje się ponad 15-letnim doświadczeniem w handlu. Od dekady specjalizuje się w obszarze eksportu, budując i rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 09:53
StoryEditor
Eurocash zdradza cele swojej grupy zakupowej. Czego grupa oczekuje od dostawców, z którymi będzie współpracować?
Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych (fot. mat. prasowe)

W ubiegłym miesiącu Eurocash ogłosił, że uruchamia grupę zakupową pod nazwą Równi w Biznesie, w której zrzeszone mają być wszystkie sieci detaliczne związane z hurtownikiem. O tym jak działać będzie ten projekt, jakie są jego cele, czego Eurocash oczekuje od dostawców i jakiej poprawy warunków zakupowych się spodziewa, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych.

W skład grupy zakupowej wejść ma siedem sieci detalicznych powiązanych z Eurocashem. Zrzeszone w nowym podmiocie mają zostać: Delikatesy Centrum, Duży Ben, Abc, Groszek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:44
StoryEditor
Transport na świeżo. Jak zwiększyć efektywność dostaw warzyw, owoców i nabiału?
Coraz ściślejsza współpraca sieci handlowych z firmami logistycznymi przekłada się na realne korzyści finansowe (fot. Shutterstock)

Sieci coraz mocniej inwestują w produkty świeże, bo to magnes, który przyciąga klientów do sklepów i pozwala budować masę marży na innych kategoriach produktowych. Żeby przyciągać, produkty te muszą mieć wysoką jakość i być dobrze wyeksponowane, co nie jest ani łatwe, ani tanie. Gdzie zatem szukać efektywności w dostawach?

Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, w niedawnym wywiadzie dla portalu www.wiadomoscihandlowe.pl powiedział: „Na pewnym etapie zrozumieliśmy, że oferujemy klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 04:24